sobota 11. září 2010

Treat Your Feet



Možná se bude tento příspěvek zdát neaktuální, přeci jen čas letních sandálků a odhalených nožek je nenávratně pryč. opak je ale pravdou. I v chladnějších obdobích je péče o nohy velmi důležitá. Přípravky, které jsem přes léto používala se skládají převážně z výrobků Balea, ale je tam i pár věcí z `profesionálnější` řady znašky Scholl.


Nejdůležitějším krokem je odstranění suché kůže, kde se mi osvědčila pemza Scholl. Je pohodlná, ostrá, prakticky nezničitelná a dokáže udělat se suchou kůží na patách zázraky.

na rozpraskané paty používám Scholl krém, který slibuje účinky do 7 dnů. Existuje i dražší varianta, která toto zvládne během 3 dnů, ale v zimě není kam spěchat=)

když jsou nožky jakž takž v dobrém stavu, používám každý večer máslo Balea s vůní grepu a máty. hezky se vstřebává, voní a při každodenním použití kůži opravdu změkčuje. Ve vaně mám ještě balea pemzu, s jejíž pomocí udržuji paty v kondici. Nedrolí se, padne do ruky a má krásnou pozitivní barvu.

Ze stejné řady je i sprej na nohy a krystalková lázeň, která je po celodenním chození velmi příjemná. V jednom z komentářů mi nějaká slečna poradila, že k nim přidává i pár kapek Tea Tree oleje, což jsem začala taky praktikovat.

Jak už všichni víme, bale je cenově velmi nenáročná a kvalita je srovnatelná s dražšími značkami, takže takováto denní rutina vaši peněženku nezruinuje a nožkám jenom prospěje.

Máte nějaké vychytávky, které pomáhají v pedikůře vám?

2 komentáře:

  1. Je to mozna vipne ale ja pouzivam brusku ped egg (od vietnamcu), funguje velice dobre a stal myslim 20kc
    a baleu modrou s ureou, na zmekceni super

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám sprej a krém od baley, z té citrusové řady. A pemzu mám myslím oriflame. Tu balea jsem měla taky, ale moc mi neseděla. Přišlo mi, že málo obrušuje. Asi jak je syntetická. A tu udělátko zn. Scholl asi zkusím. Snad si tím neublížím :D

    OdpovědětVymazat