neděle 12. září 2010

New Neutrogena Skincare



Na Neurogenu nedám dopustit. Je to jedna z mála pleťových drugstore značek, které věřím. po tom co mi došel Neurogena scrub jsem se rozhodla zkusit jejich 2in1 masku, která opět nezklamala. Má tekutější jílovou konzistenci a pleť krásně vyčistí. dá se použít i jako maska, na to mi ale přijde moc tekutá. Njn, jak si zvyknete na masky Queen Helene, vše jiné se vám bude zdát tekuté=)) Někdy ji ale ve sprše nechám působit déle a je cíti, že působí silněji, jako maska.

Dalším z řady produktů Neutrogena je Spot Stress Control fluid, který je ze stejné řady jako zelený scrub. Konzistence je velmi gelová, takže nevím jestli zvládne přes noc hydratovat stejně jako Visibly Clear krém, který používám. Nanáší se hezky, rychle se vsřebává. Ráno jsem neměla problémy se chuchými místy, takže asi i hydratuje. Jestli působí i proti vzniku pupínků zatím posoudit nedokážu, ale pleť na něj reagovala dobře. takže gel není špatný, ale až ho vypotřebuji, zůstanu u svého Visibly Clear.

Posledním přírustkem je Clean&Clear Advantage spot treatment. Těmto výrobkům zásadně nevěřím, ale vždy se nechám zlákat. Pupínek vám do 4 hodin určitě nezmizí, jak slibuje obal, ale určitý efekt tam je. Nevyznám se ve složení, ale je z něj cítit alkohol a po nanesení trošku pálí, takže ho používám jako dezinfekci a vysušovač červených boláčků. Je ok, ale nic, co by ve vaší sbírce nemohlo chybět.

6 komentářů:

  1. Na pupínky doporučuju roll-on Aknestop zn. Ryor. Mám už asi třetí balení. Vydrží dlouho a fakt pomáhá. Hlavní složkou v něm je Tea Tree olej. Přes noc pupínek vždy viditelně zmenší, pomáhá i na velké boláky.

    OdpovědětVymazat
  2. Já pořád váhám, jestli si mám pořídit ten scrub nebo 2 in 1.

    OdpovědětVymazat
  3. @yarisse: ten jsem kdysi taky měla. teď mám doma čistý tea tree oil, takže když je problém, trochu ho tím máznu=)

    @blanche: Doporučila bych začít s 2in1, to je sázka na jistotu. Scrub nemusí vyhovovat všem, ale já jsem spokojená s obojím.

    OdpovědětVymazat
  4. Mohla bych poprosit o doporučení nějakého opravdu opravdu dobrého hydratačního krému, ovšem nějak v cenově dostupné kategorii pro studenty? :(

    Moc děkuji.

    Z.

    OdpovědětVymazat
  5. ja som mala 2 in 1 a vyhovoval mi, nechcela som totiz peeling, len cisto na umyvanie tvare nieco a fakt 2 v 1 je idealny, neslapnes vedla

    OdpovědětVymazat
  6. @anonym: na noc Neutrogena Visibly Clear Moisturizer (+-130Kč) a na den mám dobrou zkušenost s Garnier, třeba výživný krém Essentials s vodou z růží a vit. E (119Kč) Hodně chvály jsem slyšela i na Baleu z DM, ketrá je cenově velmi velmi příznivá...ale chce to zkoušet=)

    OdpovědětVymazat