neděle 16. srpna 2015

Summer Empties Vol I.

Jak už jsem psala v jednom z minulých článků, k tématu vypotřebovaných produktů jsem měla vždy svoje výhrady. Celé mi to přišlo už trochu moc ukazovat věci, které patří do koše. Ale mám pár oblíbených blogerek/youtuberek u kterých mě to moc baví a informace z těchto článků/videí jsou velmi přínosné. A protože jsem byla dost dlouhou dobu MIA, tak takových produktů mám opravdu dost. Na hodně z nich byla plánovaná samostatná recenze, ale než jsem se k tomu dostala, tak už zely prázdnotou. Proto se o nich v rychlosti zmíním alespoň v tomto článku na pokračování.


Micelární voda se začala v USA objevovat až s velkým zpožděním po Evropě a doteď není v drogériích skoro vůbec zastoupená, takže jediná možnost byla kupovat dražší značky nebo objednávat Biodermu s vysokou přirážkou. První značkou, která ji ale v drogérii začala prodávat byla Simple pod názvem Cleansing Micellar Water a musím říct, že se docela povedla. Odličuje, neštípe, nezanechává na obličeji film. Simple seženete i v UK a za zkoušku od nich stojí i jejich odličovací ubrousky.

Lush tonika a já…to je dlouhodobý stabilní vztah=) Mám ráda všechny 3 typy (tea tree, rose i breath of fresh air), ale právě Breath of Fresh Air má ten ideální balanc čistících a pečujících vlastností. Určitě budou další balení.  

Pleťová kosmetika Mychelle patří mezi tu přírodnější a kromě Whole Foods a dalších zdravých obchodů ji seženete třeba i na iHerb. Měla jsem jejich Fruit Enzyme Serum a Cleanser a byla jsem moc spokojená. Další spokojená spotřebitelka je Hanka z denjekrasny.cz, která zkoušela jiný druh séra a velmi ho chválila. Vůbec bych o této značce nevěděla, kdyby mi slečna v obchodě  nedala vzoreček k nákupu se slovy, že jde o výrobek s nejsilnější koncentrací vitamínu C na trhu, který není na předpis. A je to poznat. Regeneruje pokožku, nedává volnou půdu pupínkům a ráno pleť vypadá výborně. Ke konci jsem ho už míchala s Kiehls Midnight Recovery olejem. Čistič byl příjemný, voněl po pomerančových šumivých tabletách, ale nebyl to pro mě must have. 

Určitě vyzkouším ještě nějakou jinou řadu, protože sérum mi sedlo velice.

Aveeno Positively Radiant Brightening Cleanser byl propadák a půlku jsem vylila. Hydratační krém ze stejné řady je špičkový, ale čistič nedělá nic a voní i vypadá strašně chemicky...




Samozřejmě nesmí chybět pár suchých šampónů. Dove Dry Shampoo byl skvělý, jeden z těch lepších, které můžeme v drogérii koupit. Vlasy odmašťoval a zároveň jim dodával texturu, kterou ocení hlavně majitelky jemných vlasů bez objemu. Fructis Volume Extend byl zase úplně jiný. Moc neodmašťoval, spíš vlasy jenom tak načechrával a osvěžil příjemnou vůní, takže jsem ho používala spíš k dostylování účesu. Třeba po natočení vlasů jsem ho aplikovala ke kořínkům a ty pak vydržely déle nadzvednuté a objemné.

Slaný sprej a olej ve spreji byly moje stálice už od jara. Do mokrých délek jsem nanášela nejdřív olej a pak na celé vlasy solný sprej a výsledek byl vždy na jedničku. Not Your Mothers Beach Babe je jeden z mála solných sprejů, který mi nedělal na vlasech suchou krustu, ale přesto je trochu natužil a dodal tvar. Navíc voněl úplně opojně po kokosu a slané vodě a dal se koupit v drogérii za pár dolarů. A měl super obal=)

Olej jsem si koupila na doporučení Káji z Food Paper Travel. Argan Oil Hydrating Sleek Mist byl ultra lehký olej, který se dal používat i na suché vlasy pro ten luxusní sametový uhlazující efekt. Já ho ale používala klasicky na mokro a vlasům i konečkům prospíval. A ta vůně! 



Nakonec pár random věcí. Lush Snow Fairy kupuji pravidelně v lednových slevách. Ne kvůli tomu, že by to byl tak skvělý sprcháč, ale k zimě to u mě prostě patří. V posledních letech se omezuji jen na pidi balení. 

Sprchové gely z Bath and Body Works jsou na mě přespříliš parfemované a jediné co snesu je řada Stress Relief. EOS Shave Cream jsou moje top top stálice a neměnila bych je za nic jiného. Psala jsem už na ně recenze, jen připomenu, že nejlepší vůně je vanilka, hned v závěsu jahoda a na posledním místě levandule=)



A teď se vrháme na dekorativku. Řasenky Physicians Formula. Pokud tato značka něco opravdu umí, pak jsou to pudry a řasenky. Vyzkoušela jsem čtyři druhy, abych je mohla hezky srovnat v samostatné recenzi. Tady jen řeknu, že včechny čtyři byly skvělé. Univerzálně nejlepší byly zelená a růžová…velmi podobný, silně objemový efekt. Stříbrná dělala precizně natočené řasy a bílá zase výrazné jak u mrkací panenky. Každou z nich bych klidně koupila znovu=)



Inglot Brow Pencil, odstín 512. Tohle je věc z Inglotu, pro kterou se budu vracet stále dokola. Nejlepší automatická tužka na obočí, ideální barva, výdrž, pigmentace, příjemná cena a super sleek luxusní balení. 

Kiehls Midnight Recovery je tak propíraný a přehypovaný produkt, že jsem se bála, abych to použití byla ráno ještě já. Zázraky se samozřejmě nedějí, ale nějaké zlepšení tam bylo. Nejvíc mi začal vyhovovat až v momentě, kdy jsem ho začala míchat s cěčkovým sérem od Mychele. Myslím, že by mohl být dobře použitelný i na nějaký silnější retinolový přípravek. Samostatně ale takový lehký nadprůměr. 

Značka Sibu Beauty odstartovala celé to aktuální rakytníkové šílenství. Jedna z prvních řad založených na výtažcích z Seabuckthorn, používala jsem tuhé mýdlo s Clarisonicem a hydratační emulzi, která byla moc fajn. Nedělala nějaký převratný efekt, ale udržovala obličej v pěkném příjemném stavu. 

Catrice rozjasňující korektor byl takový průměr. Měl na drogérkové poměry krásný obal, ale sám o sobě toho moc nezvládal. Ve srovnání s Maybelline Dream Touch by si ani neškrtnul. Já ho používala v kombinaci s nějakým hutnějším, víc krycím korektorem a to už bylo něco úplně jiného.  



Oční krém Origins GinZing je další céčkový produkt s rozjasňujícím účinkem. Měla jsem ho moc ráda, klidně bych šla příští léto do dalšího. Krém je narůžovělý s obsahem drobných rozjasňujících čáasteček, které ale vytvářejí jednotnou vrstvu, takže už vidíte jen ten prozářený efekt. Ráno tam byl ten efekt opravdu znatelný. Doporučenou dobu spotřeby má šest měsíců po otevření a musím s tím souhlasit. Mě to trvalo ho spotřebovat o dva měsíce déle a ke konci už byl dost hutný a neúčinkoval jako na začátku.

Balzám Sugar Fresh je extrémně předražený a kdybych ho nedostala jako dárek v Sephoře, tak bych si ho sama asi nikdy nekoupila. Teď už ale pokukuji i po plném balení. Něco na něm totiž opravdu je=) Tento je na den, SPF 15, má ideální konzistenci, nanáší se v tenké vrstvě, která na rtech zůstává dlouho a regeneruje je. Navíc krásně voní po citrónech s trochou sladkého medu.


Ufff…ta větší várka už je za námi. Doufám, že byl článek aspoň trochu přínosný a příště zase nějaké novinky=)

8 komentářů:

  1. moc se mi líbí ten solný sprej, ten bych u nás brala...no a řasenky Physicians Formula :-)

    OdpovědětVymazat
  2. aha. takže mychelle C sérum asi taky budu potřebovat. jako je to sice jen malé balení, stojí to jak půl nohy, ale když říkáš...

    OdpovědětVymazat
  3. Suchý šampón od Dove mám doma a síce neviem porovnať so žiadnym iným, ale na moje mastné vlasy sa mi zdá slabý :/

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoooj,
    řasenku jsem měla zelenou a jako FAKT super, na to, že je přírodní, tak jsem se děsně moc divila...
    Jenže problém je v tom, že je poměrně drahá a rychle vyschla =o(

    OdpovědětVymazat
  5. Tá prírodna špirála ma veľmi zaujala.. A z micelárnych vôd som za tú od biodermy

    Nicolette Lear

    OdpovědětVymazat
  6. Začala jsem teď používat Mychelle čistící sérum, tak jsem zvědavá a chystám se na DIY céčkové sérum.

    OdpovědětVymazat
  7. Dove suchý šampón je vážne super, hlavne teda jeho vôňa. K značke EOS som vždy bola skeptická. Ich balzam na pery alebo krém na ruky mi ničím neučarovali, no aj tak som chcela vždy vyskúšať ich krém na holenie. A keď píšeš, že je to tvoja topka tak si ho teda nakoniec asi aj kúpim.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné náramky přátelství! Koukněte ;-)
    http://www.fler.cz/shop/gasunka
    http://www.fler.cz/shop/jessy7/
    https://www.etsy.com/shop/sparkyourdesire

    OdpovědětVymazat