úterý 7. září 2010

Miss Sporty 420 - Hidden Treasure



Musím přiznat, že až doteď jsem Miss Sporty křivdila. Neprávem. O tomto laku jsem se dozvěděla od Dashulky a jsem moc ráda, že ho objevila. v lahvičce vypadá jako tmavě šedý, ale po nanesení dvou vrstev hraje domodra. Obsahuje jemně třpytky, které na sluníčku krásně září. Barvička je jedinečná a myslím, že ji na podzim ještě hodně unosím.

Nanáší se perfektně, 2 vrstvy bohatě stačí a s výdrží jsem také spokojená. Jednoznačně doporučuji a na Miss Sporty si dám příště pozor. Možná u ní zase najdu nějaký skvost.





Máte také zkušenost s nějakým velmi levným výrobkem, který vás překvapil?

3 komentáře:

  1. Jé, to jsem ráda, že s mým tipem je někdo spokojený :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda nesmírně. Nosím ho pořád dokolečka a pochvaluju si, jak se mi ke všemu hodí. Díky=)

    OdpovědětVymazat
  3. praveze ja s miss sporty mam iba zle skusenosti, mam alk uplne dobry odtien taky pokozkovy a schol mi dve hodiny aj to som sa v noci zobudila a bol cely rozleptany.
    No fakt ma prekvapil Esencce(alebo c to je) su male lacne a dobre...


    www.juliettefashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat