pondělí 7. března 2011

NYC Haul + recenze



Tímto článkem se připojuji k početné skupině těch, které už vyzkoušely a ohodnotily kosmetiku N.Y.C, která se nově objevila v drogériích Rossmann. Značka NYC patří v USA k těm nejlevnějším, ale nabízí několik produktů, na které nedá dopustit mnoho kosmetiky-znalých beauty guru i obyčejných smrtelnic. Zmínila bych bronzující pudr Sunny (který je na mě moc do oranžova=), mosaikové pudry/tvářenky, krémové tvářenky (ty v sortimentu bohužel chybí), tekuté linky (chybí taky), sypké pudry...atd.

A teď k mému nákupu. Poskočila jsem radostí, když jsem objevila fixy na rty. Chybělo málo a koupila bych si ty od Max Factor, které jsou ale mnohonásobně dražší. NYC fixy mají hodně odstínů (6?), krásně voní, drží opravdu dlouho, s vysušováním velký problém nemám a cena je ideální (69,-) Mám 3 odstíny, baby růžová na rtech zas tak baby není, je dost výrazná, ale slušivá. Dále 2 tmavší odstíny, červeno-vínový a tmavě vínový, se kterým se pracuje asi nejhůř, protože zvýrazňuje všechny nedokonalosti rtů, ale s trochou cviku se to dá přežít. Jednoznačně must have!

Dalším MUST HAVE jsou tužky na obočí. Lepší nikde nenajdete, to vám garantuji. Jsou úplně stejné jako ty od WetnWild, o kterých jsem básnila v příspěvku o obočí. Jsou velmi dlouhé, obsahují vosk, takže se s nimi pracuje velmi lehce a krásně kloužou, barvy jsou přirozené a je jich velký výběr. Cena 29,- Doporučuji odstín Taupe (velmi verzatilní), dále mám Charcoal a Dark Brown.

Další šikovnou věcičkou je zelený korektor, velmi velmi krémový, krásně se roztírá, je ideální na červená místa (spíše plošně než na jednotlivé pupínky) pod makeup.

Mosaikový pudr mě taky nezklamal, povedený výběr odstínů, osvěžuje celý obličej. Je trošku víc pudrový, ale po nanesení vypadá krásně.


Samozřejmě jsem musela vyzkoušet i umělé řasy, ale ty mě spíše zklamaly. Jsou obrovské, takže se musí zkracovat jak délka, tak šířka. Nejsou dostatečně měkké, proto se s nimi hůř pracuje. Takže spíše nedoporučuji a pro začátečníky rozhodně ne.


A stříbrná taštička je dárek za nákup nad 99 Kč.


Jaké jsou vaše nejoblíbenější výroky NYC, zaujalo vás něco?

11 komentářů:

  1. Zrovna dneska jsem si koupila tu fixu, je super, jen se s ní budu muset naučit pracovat a regulovat barvu... A příště sáhnu radši po baby pink, protože ta výrazná růžová, co jsem si představovala, je fakt vínová... Ale jinak si nemůžu stěžovat, určitě do toho půjdu znova a příště i prozkoumám lépe celý stojan :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow,to s tema tuzkama jsem potrebovala vedet,snad budou mit aj pro blondyny.Ja vyzkousela zatim jen dve znacky tuzek na oboci,nejlevnejsi essence,to je jedna velka katastrofa a pak od avonu v tuzce(nestrouhaci),ta byla je naprosto genialni,ale rychle se vymaluje,takze padim do rossmana nakupovat NYC,a fix chci taky))
    ja zatim od nyc vyzkousela laky na nehty,s tema jsem spokojena.

    OdpovědětVymazat
  3. @barb: a jaký odstín máš? ta vínová je ale moc pěkná, je taková univerzální. A určitě doporučuji stojan prozkoumat=)

    @diela: pro blondýnky je právě ta barva Taupe, určitě budeš spokojená. Já jsem těch tužek vyzkoušela spoustu a žádná není srovnatelná=)

    OdpovědětVymazat
  4. diky za tip ja cekala na recenzi az od Tebe, abych vedela zda koupit ci ne, hlavne s tuzkou na oboci jsi mi udelal radost jen tak nejaka mi nesedi a tezko hledam aby ladila k barve vlasu, byt mam hnede, ale potrebuji spise hnedorezavou barvu nez hnedocernou

    OdpovědětVymazat
  5. aky mas odtien mozaikoveho pudru?

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna ty krémové tvářenky mě zajímaly nejvíce. Stejně mám Rossmana dost z ruky no. Doufám, že NYC bude později k dostání i jinde.

    OdpovědětVymazat
  7. @angel: fixu doporučuji, určitě vyzkoušej!

    @tesa: jéé díky, potěšila jsi mě! Tužky jsou perfektní, ale nevím jestli najdeš správnou barvu. Ta Taupe je sice nejsvětlejší, ale já ji používám a to mám hnědozlaté vlasy a tmavší obočí...tak dej vědět, jak ti budou vyhovovat!

    @evie: mám Rose Glow 725

    @marion. njn, snad ještě dorazí=) taky jsem se na ně těšila a ještě na ty balzámy na rty (tinted lip conditioner) - nádherně voní=)

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi laky na nehty, už mám dva a řasenka růžová.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten mosaikový pudr bych zkusila, ale nemám odvahu. Jsem zvyklá používat klasický, ale když říkáš, že pěkně osvěží obličej, říkám si, že bych ho zkusila. Jak se používá? Může se dát na celý obličej místo normálního pudru? Nebo se používá jen na některá místa? :) Líbí se mi ten odstín, co máš ty, ale nevím, jestli by nebyl na mě ještě trošku tmavý. Mám světlejší pleť a plavé vlasy. předem děkuju za radu, v kosmetice se zas tolik nevyznám, moc jsem toho za život nevyzkoušela:D
    Magda

    OdpovědětVymazat
  10. @magda: ten mozaikový pudr se používá jako tvářenka, má takovou korálovou barvu, takže pokud máš světlejší pleť je třeba s ním opatrně=)

    OdpovědětVymazat