neděle 6. března 2011

Bioderma Micelární voda - zdarma!


Holky honem do trafiky pro časopis Moje psychologie, je tam Bioderma micelární voda, 250 ml (běžná cena v lékárně 389,-) Za časopis zaplatíte krásných 89 Kč. Ale pospíchejte, dnes u nás měli poslední kus=)

7 komentářů:

  1. oběhla jsem celé město, ale u nás mají ten časopis bez té vody :((( achjooo :(((

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tip, sehnala jsem. Časopis mě neoslovil, ale za ty peníze to beru jako super levnou micelárku s časopisem zdarma.

    OdpovědětVymazat
  3. @angel: tak to je mi líto, oni to tak bohužel dělají=( ale v Praze je naštěstí vždy všechno=)

    @markett: není zač, našla jsi?

    @yarisse: rádo se stalo a naprosto s tebou souhlasím. I když mě naštvalo, že jsem nedávno tu biodermu v akci koupila 1+1 a zaplatila jsem přes 500=))

    OdpovědětVymazat
  4. wow děkuji za info, určitě se po něm poohlídnu

    OdpovědětVymazat
  5. Já taky micelárku nedávno kupovala 1+1 zdarma. Cenově už nevím, ale něco přes 400 určitě. Naštěstí to bylo to velké 500ml balení, respektive dvě. Zdražili, jen co je pravda. Ale pro mě je to pořád nejlepší odličovadlo. Nicméně s ní šetřím a už používám jen na oči, případně dočištění.

    OdpovědětVymazat
  6. tuto micelárku zbožňuji! kdysi jsem si koupila 1+1 zdarma, 500ml, sice je trochu dražší, ale těch 500 kč určitě nelituji, protože skvěle čistí a neskutečné dlouho vydrží!

    OdpovědětVymazat