pondělí 5. května 2014

Mani Monday - Essence Nail Candies 05 Sugar pie, honey bunch


Slibuji, že toto už je opravdu poslední kousek z kolekce Nail Candies, který vám budu na blogu ukazovat. Tento šeříkový lak se mi ale z dostupných odstínů líbil na nehtech úplně nejvíc, proto jsem se rozhodla pro samostatný post.

A proč je nejhezčí? Protože je jedinečný. Nemá tak výrazný mléčný základ, jako ostatní odstíny. Po nanesení má takový skelný průzračný efekt a dělá úplně luxusní manekýnské nehty. Ne takové ty bez života, ale jiskřivé a svěží.



I když se v lahvičce tváří jako fialkový, tak na nehtech jde spíš do jemné studené růžové s kapkou fialového podtónu. Ze zkušenosti vím, že studenější neutrálky se ke světlejší pokožce hodí mnohem víc než ty teplé. Odvádí pozornost od nedokonalostí nehtů a hrají si svoji vlastní hru. Skoro bych řekla, že je sourozencem oblíbeného 152 Give me nude...jen s lehkým barevným nádechem.

Musím říct, že na fotce se lak netváří nijak úchvatně, ale v reálu je to mnohem lepší. Marně jsem hledala podobné laky u dražších značek...vždy to mělo nějaký háček, moc krycí, skoro neviditelné, špatné nanášení, nesprávný odstín atd. U Nail Candies jsem ale toto řešit nemusela.


Tak které odstíny bodují u vás?



6 komentářů:

  1. Nádhera, já věděla proč si jej také kupuju :) Ale zatím jsem jej nepoužila, nějak teď nemám úplně "nude" rozpoložení :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/spotrebovano-duben-2014.html

    OdpovědětVymazat
  2. oo, ten je taky krásný! já mám ten jeden růžový (soda pop myslím), ten mi bude stačit, ale celkově je to hodně povedená řada! Essence prostě laky umí...

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm.. lak mě dostal,to je přesně barvička, kterou bych si nechala (a nechám, jen co se dostanu do drogerky) líbit.
    A stejně tak mě zaujal parfém - od Maloneho jsem ještě nic nezkoušela - jak voní ostružiny a vavřín:)?

    OdpovědětVymazat
  4. to je krásný odstín :)) takové já ráda :))

    OdpovědětVymazat
  5. Dneska si ho půjdu konečně koupit, je fakt nádherný :). A díky za doporučení 152 Give me nude, baby, budu muset koupit další lahvičku, už ho mám na dně, jak jsem ho lakovala často :).

    OdpovědětVymazat