pátek 9. května 2014

Clarins Instant Light lip balm



Začněme tím, že výrobků na rty není nikdy dost a o těch, které o rty i pečují to platí dvojnásobně. O Clarins Instant Light jsem toho slyšela hodně a skoro všechny ohlasy byly pozitivní, takže bylo jen otázkou času, kdy podlehnu. Původně byly v nabídce jen tři odstíny, nedávno doplnily řadu o další tři a je tedy z čeho vybírat. Já jsem si vybrala ten "nejtmavší" odstín, 06 Rosewood. 

Jak asi správně tušíte, žádnou intenzivní barvu nečekejte. Jde spíše jen o lehké tónování, ale to vůbec nevadí, protože si k výraznější barvě pomůžete jednoduše konturkou. A co je na tomto balzámu tak dobré?


Vůně. Je nádherně sladká, konejšivá...taková jemnější verze vanilky od Macu. 

Textura. Balzámová, ne moc lesklá a ne moc lepivá. Když rty začínají trochu pnout a naesete Instant Light, tak se rty cítí jako v peřince.

Aplikace. I když jsou pěnové aplikátory hodně zatracované, tak tento je úžasný a má velkou zásluhu na tom, jaký máte při aplikaci pocit. 


Je to prostě ideální věc do kabelky na takové to zkrášlování v průběhu dne. Skvěle vám poslouží, když máte na rtech zbytky barvy po rtěnce, protože Instant Light uleví rtům a vy si namixujete tu ideální šťavnatou barvu. 

Já jsem nadšená a věřím, že vy budete též. A cena není nijak závratná, v Sephoře je mají za 400 Kč a se slevou se dostáváme na příjemnou sumu.

Znáte, používáte?


17 komentářů:

  1. Mam a taky muzu doporucit. Ta vune je famozni, dokaze hned zlepsit moji naladu. Kupovala jsem v Sephore se slevou a vubec nelituju. Mam druhy nejtmavsi.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj potešilo by ma keby si sa zapojila do giveaway na mojom blogu http://bbizzzle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, ten odstín je nááááádherný!!! :) Já jej chci taky :D

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/himalaya-herbals-krasa-z-himalaji.html

    OdpovědětVymazat
  4. můj nejoblíbenější je Dior lip maximizer =o)

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem od Clarins nikdy nic neměla, ani ti nevím proč... ale tohle se mi líbí. jen kdybych neměla tolik věcí na pusu :D taková pěkná decentní barvička. ale asi by mi ta vůně nesedla, já vanilku moc nemusím

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten odstín je boží a ani nejsou moc drahé, takže na ně rozhodně mrknu!
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Talko, na tvůj blog jsem narazila až !dnes! úplnou náhodou a musím říct, že mě strašně baví, projíždím starší články a jsem nadšená! :-) Můžu se zeptat na dvě otázky? kde se dají v Praze koupit botky Toms? A druhá, ty máš v USA někoho příbuzného, nebo tam jezdíš jen na dovču? podle fotek na insta, jsi tam dost částo...pro mě by to byl splněný životní sen :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni díky moc! Toms prodávají obchody Destroy, nebo můžeš objednávat na asosu, tam vyjdou levněji. A v USA mám příbuzné…je to i můj splněný sen=)

      Vymazat
  8. odstín vypadá, že by mi sedl, škoda, že mám asi milion věcí, které musím spotřebovat :)

    OdpovědětVymazat
  9. Sakra, nesmím tě číst moc často... :D jakmike narazím na 20% slevu do Sephory, tak jdu do něj :P škoda, žes nehodila fotku s produktem na rtech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, dík=) Ono to není moc vidět, vypadá to jako přirozené rty…jenže já je mám světlé, takže sama ten rozdíl vidím=)

      Vymazat
  10. Tak tomu jsem taky propadla, moc příjemná věcička :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to moc sympaticky, ale nerada bych podporovala Sephoru :-DDDD tak kouknu, zda bych to splašila nejlépe online, nákup v Sephoře je mi docela nepříjemný :-( hlavně přehnaně aktivní prodavačky a přitom neumí uspokojivě zodpovědět na dotaz a většinou vím víc než oni.

    OdpovědětVymazat
  12. nepoznam, ale vyzera to zaujimavo.

    aj ked farbu by som asi preferovala inu



    http://beautybybellatrix.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. neznám, ale přesně něco takového do té mé kabelky potřebuji! tahám sebou rtěnky, ale kolikrát je nemám vůbec čas precizně nanášet, takže nějaký krásný nude růžovoučký lesk by stačil ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je přesně ten případ, kdy ho používám nejraději!

      Vymazat