čtvrtek 5. ledna 2012

Her Nirvana = Benefit HERVANA


Když říkají, že Benefit Box O`Powders jsou návyková záležitost, mají pravdu. Poprvé jsem se s tímto výrobkem setkala v USA před několika lety bez jakékoli hlubší znalosti značky Benefit. Viděla jsem roztomilou krabičku, zajímavý název a slušivou barvu. Ano, mluvím o tvářence Coralista. Postupně jsem dokoupila Thrrrob (your natural flush), Hoola (your ideal bronzer), Sugarbomb (your sugar rush flush). 

Nyní přišla zákonitě na řadu Hervana.  


Od svých předchůdkyň se liší tvarem štětečku, jinou krabičkou, zrcátkem a menší gramáží. Původní tvářenky měly neuvěřitelných 13g, ty novější už mají 8g, ale stejně se budete muset hodně snažit, aby začalo prosvítat dno.




Hervana je popisována jako `good karma face powder`, tedy nirvána pro vaše líčka. Je složena ze 4 odstínů, shell, peach, rose a berry. Výsledkem má být `orchid blossom flush`. 



Temptalia ve své recenzi píše, že se jedná o teplou růžovou barvu s broskvovými podtóny. Na mě spíš působí jako studenější růžová s kapkou fialové. Je málo pigmentovaná, ale z mých předešlých recenzí víte, že já tuto vlastnost u tvářenek spíše oceňuji než zatracuji. Podle mého názoru jde o univerzálně slušivý odstín, který je ale jiný než všechny běžně dostupné. Nazvala bych to neobvyklou, neotřelou  barvou ve velmi nositelné podobě. Bude slušet jak blondýnkám, tak tmavovláskám. Já jsem něco mezi (oříšková) a není to úplně ono, ale stejně jsem spokojená. 



Jedinou výhradou, která se po pár použitích dostavila je, že tvářenka dělá trošku fleky. Tím myslím, že se nenanáší rovnoměrně. I při testování na ruce to bylo vidět, musela jsem dát velmi silnou vrstvu. Zatím je ale ve fázi testování, takže bych nechtěla předbíhat a kritizovat předčasně.

Nakonec vás asi potěší vůně, která je dost intenzivní (při nanášení je cítit), ale je velmi příjemná. 



Benefit výrobky si mě získaly tím, že si nehrají na `profesionální` a seriózní značky, u kterých máte někdy problém najít slušivé a jednosuše použitelné odstíny na každodenní použití. Všechny jejich tvářenky reflektují aktuální trendy, ale jsou přizpůsobeny každodenním nárokům. A věřte, že je to jeden z mála výrobků, kde mi nevadí za papírovou krabičku zaplatit 960 Kč, protože vím, že tvářenku budu každý den s radostí používat. 

A protože Benefit má vždy skvělou a vtipnou prezentaci výrobků, přidávám oficiální video=)


18 komentářů:

  1. Vypadá zajímavě, bylo by super, kdyby jsi psala třeba rovnou i cenu k těm výrobkům, na které děláš recenze. Docela by mě zajímalo, za kolik se prodává v Sephoře... :-)

    Já teď hledám nějakou krémovou tvářenku, kdysi jsem měla super od Manhattanu, ale ta už se nevyrábí, tak hledám náhradu...

    OdpovědětVymazat
  2. Cenu jsem psala na konci článku, ale asi jsem ji dostatečně nezdůraznila=) Stojí 960Kč.

    Moje nejoblíbenější krémová tvářenka je Eyeko Fat Balm v odstínu Raspberry.

    OdpovědětVymazat
  3. a kupovala si v české sephoře? protože já si ji chtěla koupit taky, tak jsem si vychytala akci 2+1 na benefit naklusala do sephory a oni ji neměli... a prodavačka říkala, že prý ani o ničem neví (prostě klasika)... no nic, tak jsem odešla s prázdnou, protože jsem strašně spěchala (jako, že za dvacet minut mi jede autobus a na florenc je to z palladia docela daleko) a nějak jsem si nedokázala vybrat v tom časovém presu něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  4. talka, simone: no jo, ale fat balmy se zrovna teď nevyrábí. (jinak je raspberry super)

    OdpovědětVymazat
  5. trb: Jj, kupovala jsem v pondělí v Palladiu. A ta akce 2+1 pořád platí? Nějak jsem si nevšimla, což je asi dobře, protože bych určitě odešla s něčím, co nepotřebuju. A co jsi ještě chtěla kromě té tvářenky?

    OdpovědětVymazat
  6. talka: aha, tak já jsem tam byla hned po vánocích (28 nebo 29). a myslím, že akce už po novém roce není. já jsem chtěla jeden gift set (který ovšem asi v česku taky není a nikdy nebyl, asi bych neměla vybírat podle oficiálních stránek), pak rozjasňovač a tuto tvářenku. z toho měli v nabídce jen ten rozjasňovač, takže jsem nedokázala během dvou minut nahradit dva kusy a odešla jsem s prázdnou.

    OdpovědětVymazat
  7. Aha, no ty tvářenky se začaly oficiálně prodávat až od ledna. A na ten rozjasňovač jsem taky měla zálusk, ale mám ten od EL, který je dost podobný, takže nic=)

    OdpovědětVymazat
  8. teda tak já nevím, ted jsem se vrátila z Palladia hledala jsem přesně tunhle tvářenku a nikde nic, ani náznak testeru. Asi si jí holt pořídím až za oceánem :)

    OdpovědětVymazat
  9. podla popisu som necakala taku prijemnu farbu aku mas z nej na ruke, celkom fajn. Ja som rozmyslala nad kupou nejakej Benefit krabicky v Rime, nakoniec som odisla s Macom, kde ma licenka vysla na 21 eur, zatial co Benefit ich mal za 36eur...

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Tahle tvářenka mě zrovna moc neláká, je moc růžová a bojím se, že by mi vůbec neslušela. Ale v krabičce vypadá pěkně, to zas jo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem úplně stejnou obavu (mám ráda broskvové a korálové odstíny), ale po vyzkopušení jsem moc ráda, že jsem objevila novou barevnou škálu růžových odstínů, protože na pleti působí moc pěkně=)

      Vymazat
  11. Vypadá krásně, musím na ni kouknout (já ji totiž vidím do fialova :-) ). Akorát ta cena se mi teda nelíbí, já mám s benefitem problém, že mi nějak nedrží nebo co :-( Měla jsem takové to trio, barvy super (dandelion, dallas, hoola), byla jsem z nich nadšená, ovšem do tří hodin po nich nebyla na pleti ani památka :-( Kdyby mi toto udělalo něco za devět stovek, tak mě šlehne :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já ti nevím, mně ty jejich tvářenky docela drží...a máš pravdu, malý nádech do fialova tam je.

      Vymazat
  12. Vypadá moc pěkně :).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. To video je super a tvářenka mi moc líbí:-) Pořád se nějak ještě rozhoduji, ale myslím, že si ji nakonec stejně koupím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jestli se pro ni rozhodneš, určitě dej vědět, jak moc je podobná Nars Gaiety...protože já se zase rozhoduji, jestli dokoupit tu Nars=)

      Vymazat
  14. Tvářenku mám doma, už se těším na její pořádné vyzkoušení a možná pak napíšu i pár vět...:-)
    Jako vždy krásná recenze.

    OdpovědětVymazat