středa 4. ledna 2012

50% slevy v Lush

Dobrá zpráva pro zaryté či příležitostné milovnice kosmetiky Lush - v internetovém i kamenném obchodě mají 50% slevu na řadu výrobků. Např. Créme Anglaise koupíte za `pouhých` 600 Kč?! Můžete mi někdo prosím vysvětlit, co je na tomto tělovém krému tak skvělého, že jeho původní cena byla 1200Kč? Tak ale byly tam i výhodnější nabídky, viz můj nákup.



1) Snow Fairy


O tomto sprchovém gelu jsem toho slyšela spoustu, ale doteď jsem ho úspěšně bojkotovala. No ale nikdy neříkej nikdy a s pomocí poloviční slevy jsem se rozhodla ho vyzkoušet. Cena v rozmezí od 90 (100ml) do 230 Kč (500ml). A nebojte, všechny nejsou pro mojí potřebu=)

2) Mýdla Polární záře a Andělský třpyt


Bez mučení přiznávám, že já na Lush mýdla moc nejsem, měla jsem Honey I Washed The Kids With, vůně nádherná, ale samotné používání moc pohodlné není. Ale zase jsem se nechala přesvědčit a na zkoušku koupila tyto 2 varianty. Když už nic jiného, tak si je dám do šuplíku s oblečením a budu každý den hodinu inhalovat...protože voňavé jsou opravdu pěkně. Cena +-60Kč/100g


Andělský třpyt má vonět po mandarince a Polární záře je blíže nespecifikovaná vůně, ale obě mýdla voní velmi sladce, velmi intenzivně a velmi dobře. Totˇmůj vyčerpávající aroma-popis.

3) Brusinková štola


Jedná se o čistící roládu na obličej s obsahem brusinek (překvápko=) Zajímavostí je, že jim prý došla víčka, takže rolády prodávají zabalené v Lush folii. Navrch ale přidali cukrovou jedličku, která má zvýšit estetický dojem a odvést pozornost od chybějícího víčka. Tak za 125Kč přivřeme oči, ne?

4) Vzorečky

Nákup by nebyl kompletní, kdyby chyběly vzorečky. Pro dnešek to byla čistící přípravek Aqua Marina a štědrý kousek čistícího mýdla Fresh Farmacy.



V internetovém obchodě už je nabídka velmi omezená, v Palladiu je ale plný sortiment a zboží stále doplňují, takže pokud vás něco zaujalo a jste z Prahy, určitě se vyplatí tam aspoň nakouknout.


A co vy a Lush slevy? Máte nakoupeno/objednáno? Popř. máte nějaký ze zmíněných výrobků vyzkoušený?

9 komentářů:

  1. Jojo, chystám se do Prahy, ono totiž jde o to, že internetový obchod jim nefunguje, už tři dny se snažím si tam objednat a nikdy mě to nepřesměruje na konkrétní produkty. Tak si příští týden udělám výlet do kamenného Lush.:-) Docela se mi ulevilo,když jsem viděla,že máš Brusinkovou štolu, tu jsem chtěla zkusit a na internetu už ji nemají. Jestli mají na prodejně víc než na internetu, jak říkáš, tak se mi bude lépe usínat.:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že jsme nakoupily dost podobně :) Ale je zvláštní, že na internetu to nemají, když berou zboží z prodejny v Palladiu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Honey I Washed The Kids With mam doma tiez, este som sa ale neodhodlala ho pouzit, lebo tak krasne vonia:). Ale kdesi som citala, ze vysusuje? Uvidim, co je na tom pravdy...

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Já si té jedličky všimla až doma, prosímtě k čemu je dobrá?

    OdpovědětVymazat
  5. nejspíš se zastavím pro Snow Fairy, krásně voní, tak proč to nezkusit :)

    OdpovědětVymazat
  6. snow fairy jsem dostala k Vanocum a uplne jsem si ho zamilovala ta vůně!

    OdpovědětVymazat
  7. Něco jsem si objednávala z e-shopu, ale už je tam toho hoodně málo :(:
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Brusinková štola je úžasná :) Já koupila Cukrátko , to vánoční masážítko a želé The Jilted Elf :)

    OdpovědětVymazat
  9. Slev na internetu je opravdu hodně. Kamarádka mi ukázala web https://slevovykupon.net/ , kde jich je celá řada a do různých obchodů, takže nakupuji v obchodech, kde se dá sleva uplatnit. Jsem na mateřské dovolené, takže se mi hodí každá ušetřená koruna.

    OdpovědětVymazat