čtvrtek 13. ledna 2011

Best Products of 2010 Skincare - 1st Zlatosfera Awards

Po prvních, kosmeticky laděných oceněních, přichází článek o dle mého názoru nejpovedenějších přípravcích péče o pleť. Tento rok se u mě nesl ve znamení zvýšené péče o pleť, tzn. 100% odlíčení každý večer, pleťová voda 2x denně, krémovat ráno večer, čas od času masku atd atd. Nebylo to vůbec jednoduché (hlavně to večerní odličování a mazání) ale výsledky jsou překvapivé - lepší pleť, žádné šupinky, zdravější vzhled.

Tento článek je pouze takový přehled, v příštích postech jednotlivé produkty podrobněji rozeberu.

Jako vždy se těším na vaše komentáře, postřehy a doporučení.


Best Make-up Remover

SebaMed Baby vlhké ubrousky

Bioderma Micerální voda Sensibio


Best Toner - Day

Lush EauRoma

Oriflame Pure Nature Organic Calming Lotion (blueberry/levander)


Best Toner - Night

Clinique Clarifying Lotion No. 2

Clean & Clear Deep Cleansing Lotion Sensitive


Best Eye Cream

Strivectin Eye Cream

Balea Q10 Eye Cream


Best Moisturizer - Day

Lush Imperialis

L`Oreal Triple Activ Day Cream


Best Moisturizer - Night

Neutrogena Visibly Clear Oil-free Moisturizer

Best Facial Mask

Queen Helen Mint Julep - na nedokonalosti pleti

Queen Helene Mud Pack - na rozzáření pleti


Best Wash

Cetaphil Cleansing Lotion

Neutrogena 2in1 Wash


Best Peeling

Kanebo Sensai peeling powder

Neutrogena Visibly Clear Scrub


Best Body Wash

Palmolive (Aromatherapy - fialový, zelený, červený, SPA - modrý, zelený)

Yves Rocher Jardins du Monde

Best Body Scrub

Rossmann Sea Salt and Oil peeling


Best Body Oil

Lush Vanilla masážní olej

Johnsons Baby Oil Levander


Best Body Lotion

Nivea - všechny kromě Happy Time=)

Best Hand Cream

L`Ocitane Shea Butter


Best Foot Cream

DM Vaseline

Balea Grep & Lime Foot Cream


Best Lip Balm

Korres Lip Butter Jasmine

Helle balzám na rty Med

5 komentářů:

  1. s tim kremem od Balea na oci jednoznacne souhlasim

    uz jsi mela telove vyrobky od Palmers s kakaovym maslem? pro nme teda jednoznacne spicka, nivea me moc nebere

    jinak zkusim teda tu neutrogenu, ja jsem postupne presla na Weledu a Alverde kosmetiku-skvely vykon/cena...priroda mi dela dobre
    Zklamanim roku je pro me kosmetika Avene, hlavne krem Ystheal proti prvnim vraskam

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta Balea mě zajímá čím je tak dobrá?Já mám teď Chanel a nevidím žádný výsledek,tak že by mi pomohla Balea?Na ten Palmers se te´d chystám,takže říkáš že za ty peníze to stojí?Mě teď dělá dobře La roche posay Hydraphase Legere.

    http://nikolbeauty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ta Bioderma je miCELÁrní ;)

    OdpovědětVymazat
  4. @TeSa: na Palmers už se chystám od té doby, co jsem je zahlédla v Rossmannovi=) A co používáš? Mají tam různé typy těch tělových mlék, takže ani nevím, který vybrat=) Alverde krémy mě hrozně zklamaly, koupila jsem si denní a noční na citlivou pleť a druhý den jsem je šla do DM vrátit. Nepřírodně intenzivní citrusová vůně a šíleně pálil...a to ani citlivou pleť nemám=(

    @nikol: no právě, já taky používala chanel, dior, clinique a výsledek žádný, takže ta balea udělá stejnou práci za zlomek ceny. Stejně je hlavní 2x denně mazat a není až tak důležité čím=)

    OdpovědětVymazat
  5. Holky, jsem naprosto uchvácena pleťovým a tělovým mlékem s kakaovým máslem od Queen Helene, stojí pár korun, je teda k dostání jen na internetu, ale fakt stojí za to!! Příjemná vůně, krásně se vstřebává, nezanechává mastný film, jako většina krémů, no je prostě úžasnej!!! Moc doporučuju, určitě Vás nezklame ;-)
    Karolína

    OdpovědětVymazat