pondělí 24. ledna 2011

Alverde Collective Haul


Toto je moje první setkání s kosmetikou Alverde, takže jsem se rozhodla vyzkoušet z každého soudku něco, abych si mohla vytvořit ucelenější obrázek.

Prvním je Anti-Aging Lipgloss, odstím Capuccino. Je to krásná nude/pink barva, velmi pigmentovaná, takže žádný průzračný lesk, spíš tekutější rtěnka. Nikol z beauty about tento odstín správně přirovnala k Nars Turkish Delight. Já ho používám s tmavší konturkou, protože jako většina pravých nude rtěnek/lesků použitých samostatně nedělá na mém světlém obličeji dobrotu. S konturkou ale vypadá moc hezky a za tu cenu jde o velmi kvalitní výrobek. Rozhodně doporučuji. (99 Kč)



Alverde nákup pokračoval tím, že jsem narazila na limitovanou edici s názvem My Best Friend. Odnesla jsem si z ní 3 nádherné rtěnky (těšte se na další post) a tento štěteček na oční linky, který je velmi praktický a hezky se používá, pokud chcete docílit tenké linky. (39 Kč)


Ve slevovém košíčku na mě číhaly další dva výrobky, krémové oční stíny a krémová tvářenka. Stíny vypadají krásně, ale už po pár minutách se slévají, takže musím vyzkoušet s bází nebo na ně nanést pudrové. Spíše nedoporučuji. (69 Kč)




Z krémové tvářenky jsem byla naopak nadšená. Odstín je Arctic Rose a je to studená tlumená růžová, která vypadá velmi přirozeně a svěže. Nanáší se výborně, při kontaktu s pokožkou přímo taje. Jednoznačně doporučuji. (69 Kč)




A co vy, jaké máte zkušenosti s Alverde kosmetikou? Máte nějaké zaručené výrobky, které má cenu vyzkoušet?

12 komentářů:

  1. Miluju Alverde a tak mockrát děkuju za recenze na kosmetické produkty. Určitě vyzkouším !!

    OdpovědětVymazat
  2. Mně ta dekorativka moc nesedí. Mám jen tuhou tvářenku a ta mi přijde moc fajn, tak akorát cestovní a teď, jak vidím, si poběžím pro tu, kterou jsi pro nás odzkoušela.

    Měla jsem od nich transparentní make up, ale po nanesení se začal drolit - měla jsem na obličeji takové cucky. A výrazně se mi zhoršila pleť.

    Jejich pudr byl příliš hutný a po nanesení jsem měla pocit masky.

    Ani řasenka mě nezaujala. Nevybavuji si přesně, jakou jsem měla, ale rozmazávala se.

    Nevím, jestli je to mou pletí, ale u mě to bylo zatím spíš zklamání.

    OdpovědětVymazat
  3. Doporučila bych jejich krém na oční okolí. Mívám po ránu často napuchlé, oteklé oči a díky tomuhle krému se mi to podařilo minimalizovat. Tuším, že jsou dva druhy, jeden proti vráskám a druhý normální, upřímně ale myslím, že ten normální je lepší. Avšak těžko se schání... Jinak ho vřele doporučuju. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě dekorativka moc nenadchla, měla jsem rtěnku a tvářenku, ale vadila mi parfemace, takže putovala pryč. Ale mám ráda jejich pečjící řadu.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám Alvere moc ráda,hlavně limitované kolekce,Talko ty rtěnky ze zimní limitky(Tanju,Mareike) jsi nezkoušela?Jsou super.A My best friend je jejich nová kolekce?A kdy nám ukážeš ty rtěnky?Asi moc otázek,že?
    http://nikolbeauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Mám zatím jen od Alverde krém na ruce, ale je výborný. :) Prima článek!

    OdpovědětVymazat
  7. Za me ALverde dek.kosmetika taky nic moc, jejich mejkap je vylozene videt, ale zase mi dobre vytahuje komedony (aspon tak mi to prijde)
    sampony jsou fajn, sprchace taky, ale vyrobky na plet mi moc nesedi, asi jsem proste na tu chemiii vic, balea mi prijde lepsi

    OdpovědětVymazat
  8. tu ruzovu tvarenku mam aj ja :)
    pekne ukaze,len treba s mierou ...

    OdpovědětVymazat
  9. Tu tvarenku nanesiete ako, aby ste nevyzerali ako Marfusa z Mrazika? :) doteraz som mala len pudrove, tak si to neviem predstavit :)

    OdpovědětVymazat
  10. @bezega: není zač, sama jsem chtěla dlouho vyzkoušet a byla jsem příjemně překvapená=)

    @ef: no já jsem moc výrobků z jejich permanentní řady nezkoušela, pudry, makeupy, řasenky asi v sobě nějakou tu chemii mít potřebují aby dobře plnily svoji funkci=) ale rtěnky, lesky, tvářenky mě opravdu mile překvapily. Teď je 50% sleva na jejich mono stíny, takže určitě vyzkouším a dám vědět!

    @anonym: já teď střídám strivectin s Baleou, ale díky za tip.

    @markett: díky=)

    @day: mě zase jejich pečující řada zklamala. Koupila jsem si denní a noční krém na citlivou pleť a hned další den putovaly zpět=( Zato odzkoušená dekorativka je bezvadná..

    @nikol: zkoušela jsem Tanju a Jasminder, Mareike jsem nějak vypustila, je hezká? Není moc do tělova? Ty rtěnky naprosto zbožňuju=)

    @dasdusha: díky=)

    @TeSa: souhlasím, chemie je chemie=)

    @silvifox: mě zase překvapilo, jak jednosuše se s ní pracuje, na to jak je pigmentovaná. Vypadá velmi přirozeně. A je to zdařilý dupe pro Mac Ladylike Cream blush, které už přestávají vyrábět,

    @vejs: právě že úplně jednoduše, prsty vklepat a pak rozmazat do ztracena. Vypadá velmi velmi přirozeně, takže žádná Marfuša nehrozí=)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky mám tento lesk a přesně jak říkáš, je to spíš taková tekutější rtěnka :). Barva je skvělá, je dost do barvy kůže. Jen mi trošku vadí ta chut..a taky bych to nedávala na rozpraskané rty,protože když se lesk trochu setře, tak jsou vidět hlavně ty prasklinky na kterých se lesk drží nejvíc :/.. Takže předtim mažu balzámem :)
    jinak super blog
    pa Miška :)

    OdpovědětVymazat