neděle 12. prosince 2010

Too Faced Lippies

Teď se pro změnu budu věnovat přípravkům na rty, které jsou více než lákavé. Jak lesk, tak tužka na rty byly na stojanu s 50% slevou (každý za cca 200 Kč), takže moje rozhodování bylo vcelku jednoduché.

Luster Liner je krémová jumbo tužka na rty, kterou jde použít jak na konturování, tak na celé rty. Nanáší se velmi lehce, vydrží dlouho (dolů ji jen tak nedostanete). Narozdíl od jiných tužek nevypadá matně, přelévá se do různých odstínů. Já jsem si vybrala odstín Ayoka, který je popsán jako Beige, ale je spíš do bronzova. Výhodou je přiložené ořezávátko, které je dost silné na to, aby zvládlo plastové tělo tužky.


Opravdu zvědavá jsem byla na lesk s veselým názvem Girls Dig Pearls, odstín Mermaid. V tubě hraje lesk všemi barvami, od zelené, oranžové, béžové až po růžovou. Podle popisu je v lesku prach z pravých perel=) No nevím jestli jde o pravé perly, ale určitě ucítíte v lesku trošku větší částečky, které dodávají zmíněný perleťový lesk. Voní mentolově. Ač nejsem velkým stoupencem mentolu v přípravcích na rty, tady mi vysloveně nevadí, vůně velmi rychle vyprchá a brnění není cítit vůbec.

Samotný lesk je dost světlounký, vynikne až když se nanese přes rtěnku. Zkoušela jsem ho s Too Faced Free Love nebo s novou rtěnkou Alverde (Tajun, 123) a vypadá nádherně. Každou rtěnku ozvláštní a odá rtům 3D efekt.




DUPE ALERT! Pokud chcete podobny efekt za malo penez a ozelite drcene perly=)), tak doporucuji ruzovy lesk od Essence s modro/fialovymi odlesky...zvladne v podstate totez.

Horní obrázek z www.cosmopolitan.it

4 komentáře:

  1. skusala som v Sephore tie lip pump lesky a brnenie som citila:D, ale kedze som ho skusala len na kusku pier neviem povedat ci skutocne zvacsuju:), tento je tie na "napumpovanie" pier?

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lesk vypadá krásně. Zkusím napřed ten Essence a uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám tu rtěnku od Alverde 123 a super maximální spokojenost.

    http://nikolbeauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. @evie: nene, ten Girls Dig Pearls je jen šíleně třpytivý, něco jako Mac Dazzle Glass, nemá žádný plumping efekt. Dá se použít na různé rtěnky a výsledkem je úplně nový odstín=) takže velmi univerzální lesk.

    @yarisse: já jsem pro jistotu ten essence (04 Rising star) zkoušela a i když vypadá, že bude podobný, tak na rtech vypadá jinak. Je to mléčná studenější růžová s odlesky domodra, něco jako Mac Cupcake v podobě lesku. Ale sám o sobě je taky moc pěkný.

    @nikol: souhlasím, ty Alverde LE rtěnky se jim opravdu povedly, mám 3 odstíny a jsem z nich absolutně nadšená. Příští článek bude právě o nich. Jinak moje nejoblíbenější je 118 Jasminder, tu si chci koupit do zálohy, protože je to pro mě ideální odstín nude růžové

    OdpovědětVymazat