sobota 11. prosince 2010

Too Faced Eyeshadows - Mono & Duo

Recenze produktů Too Faced začnu od výrobků, které jsem používala skoro každý den od doby, co jsem si je pořídila. Jsou to oční stíny. Začnu pěkně od začátku. Jako správný beauty addict je pro mě obal skoro stejně důležitý jako jeho obsah.

Samotné balení stínů není ničím převratné, plastové s průhledem uprostře a magnetickým zavíráním. Co se mě ale potěšilo a rozesmálo jsou citace, které jsou umístěné na papírových krabičkách, např. `Invest in make-up, not Wall Street`, `I am prisoner of my beauty`, `Why to be beautiful, when you can be gorgeaus`=) Tento nápad se mi strašně líbí a povznáší šminky na něco víc, na čem vlastné dost záleží=))

A teď zpátky k produktu samotnému. Kvalita těchto stínů je fantastická. Jsou sametově hebké, nanášejí se krásně, žádné creases, žádné opadávání, drží barvu. Odstíny jsou velmi slušivé a nositelné, vypadají dost podobně, ale na očích vyniknou každý jinak.

Na obrázku jsou (zleva doprava) Lovey Dovey, Glamazon a Totally Toasted. Všechny jsou úžasné, Duo Lovey Dovey je popsáno jako Saable Brown & Fawn Shimmer, počeštěně by to byla tmavší studená hnědá s šedavým nádechem a taupe/šedá/champagne světlejší barva. Ideální na jemné kouřové líčení, ale barvy se dají použít i samostatně na každodenní jemný nádech. Moje nejoblíbenější kombinace.

Byla jsem tak nadšená kvalitou a barvami prvního duo, že jsem si běžela pro další, tentokrát mono stín s názvem Glamazon. Jak už název naznačuje, jde o `glamózní`=) barvu ve stejně dobré kvalitě jako první kombinace. Je velmi podobná silver fawn z prvního dua, ale je trošku teplejší, není v ní tak znatelný šedý metalický nádech a je velmi nositelná, super na každodenní `one swipe` líčení.

Třetí duo nese název Totally Toasted, takže trošku bronzu na závěr=) Skrývá pískově zlatý a tmavší medově bronz odstín. Krásně se hodí k teplejším tónům a jeho opravdové žně přijdou spolu s letními měsíci.


Cena za tyto klenoty je na hranici běžné dostupnosti, a to 390 Kč. Po 20% slevě, kterou má Sephora skoro každý měsíc by vyšel na cca 310 Kč. Je třeba dodat, že poměr kvalita/množství/cena je velmi dobrý. Za stíny jsem nikdy nebyla ochotná utrácet větší částky, takže Chanel, Lancome, Guerlain mě nechávají naprosto chladnou. To co nabízí Too Faced je opravdu na českém trhu unikátní, co se týká barev i kvality, takže 300,- se mi zdá jako fér cena=)

Jinak tento typ stínů je velmi podobný těm od Urban Decay nebo Benefit Velvet e/s

(Dolní řada zleva - Lovey Dovey + tmavší odstín z Totally Toasted, Horní řada zleva - Glamazon a světlejší odstín z Totally Toasted)

6 komentářů:

  1. Totally Toasted vypadá moc dobře! Mně se právě nejvíc líbí ty obaly, pro mě je to také rozhodující záležitost.)
    Bohužel si je asi teď nepořídím, protože jsem maximálně spokojená s Get Fresh od Rimmelu, který jsem si na základě tvé recenze pořídila a nemůžu si ho sama vynachválit.
    Rimmel mám teď nejvíc v oblibě - laky vydrží víc než 5 dnů, Get Fresh je bezkonkurenční, řasenka Glam'Eyes skvělá..

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem ráda, že jsi s Get Fresh spokojená...já na něj opravdu nedám dopustit=) A Rimmel je v poslední době taky mým favoritem, co se týká drogerkových značek!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ty stíny jsou krásné. Hodně pigmentované, že?. Mám rda takové barvy, jelikož jsem zrzka- nemůžu si dovolit pestré barvy.. Ale chtěla jsem se tě zeptat kde se dozvíš té akci třeba 1+1? Docela ráda bych si něco zakoupila, ty slevy jsou super. :-) Díky

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé ty jsou hezké....v naší sephoře dokonce myslím TF zrušili, hajzlíci :)

    OdpovědětVymazat
  5. @katka: jj, mají super pigmentaci, ale i tak zůstávají přirozené a krásně se s nimi pracuje. Já zrzka sice nejsem, ale pestré barvy taky neprovozuji=) O takových akcích se dozvídám jen tak, že tam čas od času nakouknu a ono se něco vyskytne. Nepochopím, že si neudělají normální internetové stránky, jak je běžné v jiných zemích...no nic=) Razím názor, že v Sephoře zásadně nekupovat nic za plnou cenu=)

    @dashulka: no nejde moc na odbyt, tady ta značka není moc známá a lidi se zdráhají utrácet za něco, co je v kartonové krabičce=)

    OdpovědětVymazat
  6. @Talka: To je škoda, že nemají internetové stránky. Docela mi to chybí.. :(.. Sephoru mám ráda, ale nebýt akcí tak tam nic nenakupuju. Tady je to šíleně předražené.. :/.

    OdpovědětVymazat