úterý 20. července 2010

Maybelline Color Sensational Lipsticks




Pokud bych měla vybrat nejlepší drugstore rtěnku, na plné čáře by to vyhrála Maybelline Color Sensational. Je dokonce tak dobrá, že klidně snese srovnání i s dražšími značkami.
Je úžasně krémová, velmi pigmentované. Vyrábí se ve velkém množství různých odstínů, které jsou rozděleny do 4 barevných kategorií - nudes, pinks, reds a plums. V každé z těchto kategorií jsou velmi slušivé a nositelné odstíny. Konzistencí bych je přirovnala k Mac Cremeshene rtěnkám, jsou velmi podobné. Mají velmi příjemnou kokosovo-vanilkovou vůni. Mají moc hezký obal, který mi připomíná Lancome rtěnky.

Moje shrnutí - 10 z 10, nejenže jsou to nejlepší rtěnky, které se dají sehnat v drogerii, ale svými barvami a pigmentací konkurují značkám jako Mac.

Velkým mínusem je, že byly uvedena odlišná barevná nabídka pro americký a evropský trh. V USA je mnohem větší výběr nude a pink odstínů, které jsou těžištěm celé kolekce. V ČR jsem měla problém najít barvy, které by odpovídaly těm americkým, což je velká škoda.

Nudes


V kategorii Nudes jsou krásné tělové barvičky, u kterých se nestane, že budete vypadat jako kdybyste si nanesly na rty korektor. Jsou to teplé tělové odstíny, všechny jsou variací na téma `my lips but better`. Ze tří je mým favoritem Caramel Kiss, což je bronzová barvička s lehkým nádechem do červena a jemným zlatým třpytem.

Pink Brown je věrná svěmu názvu, jedná se totiž o tmavší tělovou barvu s růžovými podtóny. Hodí se na každý den, ideální sofistikovaná rtěnka do zaměstnání. Je to ideální dupe k Mac Modesty rtěnce, ale o tom bude samostatný příspěvek.

Na obrázku Totally Toffee, Pink Brown (k dostání v ČR) a Caramel Kiss.

Pinks


O Pink please jsem se rozepsala v předešlém příspěvku, je to moje ikonická rtěnka. Můj `signature` odstín růžové, zvláštní, ale velmi lehce nositelná.
Dalším odstínem je Born With It, což je v podstatě zjemněná verze Pink Please obohacena o jemný stříbřitý třpyt.
Já upřednostňuji Pink Please, protože má teplejší podtóny a žádnou perleť.


A ještě všechny pohromadě:

Bottom to top - Totally Toffee, Pink Brown, Caramel Kiss, Pink please, Born With It


1 komentář:

  1. Moc děkuji za tip, mám už třetí balení odstínu Caramel Kiss, rtěnka je úžasná.
    Eva

    OdpovědětVymazat