středa 14. července 2010

Eyeko Haul



Během sledování Beauty Gurus na Youtube jsem si všimla, že často zmiňují výrobky značky Eyeko, hlavně Eyeko 3in1 Cream. To bych nebyla já, abych hned neobjednala pár věciček z Eyeko internetového obchodu. Mají krásné barevné webovky, překvapilo mě ale, jak málo výrobků nabízejí. Objednala jsem slavný 3in1 cream a sadu řasenky s transparentní oční linkou. U té prohlašují, že z každého očního stínu vykouzlí oční linku. No uvidíme=)



Poštovné bylo zdarma, doručení trvalo z Anglie 5 pracovních dní.Navíc jsem dostala k objednávce jako dárek oboustrannou tužku na oči. Byla ale v modré barvě, kterou skoro vůbec nepoužívám, takže bych určitě chtěla brzy uspořádat nějaký blogsale nebo giveaway.



Eyeko 3in1 Cream má být hydratační krém, rozjasňovač a oční krém v jednom. Má růžovou perlovou barvu se zlatými odlesky, ne třpytkami. Není parfemovaný. Po nanesení se rychle vstřebá a zanechá pokožku se zlatým nádechem. Myslím, že se bude hezky používat pod oči (jestli ne jako oční krém, tak aspoň jako rozjasňovač očního okolí). Už se těším až krémík zkusím použít místo make-upu, na sluníčku by měl mít hezký rozjasňující efekt.


Eyeko Magic Mascara mě hned zaujala krásným obalem, fialová se stříbrnými kytičkami. Více o ní napsat nemůžu, protože aktivně používám několik jiných řasenek (momentálně nejvíc Falsies od Maybelline), takže nemá cenu otevírat ještě jednu. Má být zhuštůjící a mít diamantový efekt - jaký to má být netuším=) Až vyzkouším, poreferuji.

Eyeko Magic Liquid Eyeliner je tekutá oční linka, která je bezbarvá, ale z jakýchkoli stínů vytvoří oční linku. Mám trochu problém pochopit, jaký je hlavní účel této vychytávky, protože u většiny stínů lze s dobrým tenkým štětečkem a kapkou Evianu nebo Fix+ vytvořit oční linku i bez tohoto pomocníku. No uvidíme, možná něčím překvapí.


Toto byl Haul příspěvek, recenze bude následovat v příštích příspěvcích.

Žádné komentáře:

Okomentovat