středa 28. ledna 2015

Physicians Formula Super BB Lip and Cheek a novinky pro rok 2015






Jak začít…je to od Physicians Formula, je na tom holografické BB a je to multifunkční produkt. Takže do košíku s tím. Hned na úvod řeknu, že jsem od této kuličky moc nečekala, ale vyzkoušet jsem ji prostě musela. Většinu produktů, které slibují, že se přizpůsobí, já totiž miluju. Pro mě to znamená, že mě jednoduše a nenápadně zkrášlí a to je přesně to, co v běžném životě preferuji a vyhledávám.

Balení je kulaté, podobné Benefit Powderflage (pamatujete si ještě ten růžový pudr?) a uvnitř skrývá produkt samotný. K balení mám výhrady, protože tyhle kuličky jsou strašně neskladné a takové dětské, ale co už. 

Balzám se prodává ve dvou barevných provedeních, broskvové a růžové. Broskvové je jak přebalená Majorette od Benefitu, nejen barvou, ale i vlastnostmi. To platí i pro růžovou variantu, kterou jsem si vybrala já. Konzistence je strašně zvláštní. Při nanášení je balzám hodně transparentní, přitom naprosto matný, až pudrový. Úplně stejně jako benefití krémová tvářenka. S každým tahem se ale intenzita zvyšuje. Neuvidíte to ani tak zblízka, ale když se podíváte do zrcadla, tak vidíte nádherně zvýrazněné a jemně zabarvené přirozené rty. Berry Pink není žádná barbínkovská růžová, jak se z fotek může zdát. Má v sobě ten Rose odstín, který dělá každou rtěnku/tvářenku nositelnou a slušivou. 

Na tvářích se chová jako klasická cream to powder tvářenka. Barevně něco jako ten malý kalíšek s tvářenkou od Bourjois nebo třeba přizpůsobivá Dior Rosy Glow. 






Takže pokud bych to měla shrnout, tak jsem moc spokojená a nákupu vůbec nelituji. Je to novinka, takže s dostupností to bude asi ještě pár týdnů špatné, ale určitě sehnatelná bude. Cena okolo 7 USD.


A co PF připravila pro rok 2015? Úplně novou řadu s názvem Argan Wear, která bude obsahovat arganový olej, arganový rozjasňující olej, BB krém, tvářenku a bronzer. Dále se můžeme těšit na přírustek v řadě Super BB, kde se objeví duo bronzeru a tvářenky. Na co se hodně těším jsou nové našlehané trio stíny, které mají být podle prvních hodnověrných recenzí podobné Eyes to kill od Armaniho. Budou se prodávat ve dvou variantách, nude (aaach) a smokey. 











Jaké jsou vaše oblíbené PF výrobky?

11 komentářů:

  1. Od PH mám jen BB pudr a miluju ho! Ještě mám řasenku, ale na tu ještě nedošlo, takže jsem docela zvědavá. Novinky vypadají moc hezky a příjemně mě překvapily obaly! Škoda, že u nás je tato značka tak špatně dostupná. Salad by Leni

    OdpovědětVymazat
  2. Od PH ještě nic nemám, ale tahle kulička by se mi líbila i ve své broskvové variantě. No a ty novinky...ách...nádhera.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty tvářenky to je něco :D Jednou vyzkouším :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ta tvarenka je vazne nadherna! Od PH jsem jeste nikdy nic nezkousela, ale ta tvarenka me asi zlaka :)
    Travel notes

    OdpovědětVymazat
  5. Já tohle provedení balzámku viděla zatím jenom u EOS :-) A ta tvářenka s bronzerem vypadají perfektně :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ja vahala mezi timto bb a tou tvarenkou s bronzerem a bohuzel jsem si vzala to duo.. Tezke zklamani. Tvarenka silene prasi a ma desivou barvu. Bronzer je ok. Taky jsem si poridila tu novinku - super cc pudr a nic moc.
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  7. Já téhle značce zatím nějak nevěřím, tak sleduji podobné články. :) Vůně balzámu horší vybrat nemohli :))))
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  8. Kdyby byla PH u nás dostupná, hned bych si tuto novinku koupila. Multifunkční produkty jsou přesně moje gusto. Ostatní věci bych taky ráda vyzkoušela, ale kde je sehnat?

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,

    Talko, ty uz jsi definitivne skoncila s blogovanim a celym, virtualnim svetem?
    Je to hrozna skoda...

    Marketa

    OdpovědětVymazat