čtvrtek 16. října 2014

Sephora Haul + první dojmy {Smashbox, Nars, REN, Too Faced}

Ach jo. Přestávám sledovat YT, číst blogy a chodit do Sephory. 

Tak jsme se zasmály a můžeme se podívat na výsledek několika návštěv již zmíněné Sephory=) Přijde mi, že ty americké jsou jako černá díra…jakmile tam člověk vstoupí, tak to z něj vysaje poslední zbytky sebeovládání a obsahu peněženky. Navíc vás tam nikdo nepozoruje, nesleduje, nenabízí poradit, aniž by o přípravku věděl víc než je na obale…a jako bonus je tam spousta nových zajímavých hračiček bez nehorázných přirážek.

REN byl na mém seznamu už dlouho a čím jiným začít než tímto chváleným čističem. Dobře mi sednul a už po pár použitích ho můžu pochválit. Líbí se mi jeho jílová konzistence, mazlavý a hřejivý efekt a i vůně je taková návyková. Navíc čistí, ale nevysušuje, pleť nestahuje…zatím super.

Caudalie Grape Water je taková sranda, která opravdu voní jako hrozny, ale jinak je to klasická voda ve spreji se super jemným rozprašovačem. Ráda ji používám před nanesením oleje nebo jen tak v průběhu dne. 

Nars Contour Duo byl na mém seznamu už taky dlouho a rozhodla jsem se pro odstín Paloma. Na větvi z něho bohužel nejsem. Konturovací barva má v sobě hodně fialové a v silnější vrstvě to působí trochu jako podlitiny. Rozjasňující odstín je zase dost studeně růžový, taková barva slonové kosti a to se k mému neutrálnímu až teplému podtónu nehodí.


Potom tady máme Too Faced Cocoa Powder. Cocoa bronzer používám už roky a patří mezi mé oblíbené. Stejně je tomu i u pudru, který dělá opravdu sametovou pleť. Sice se dá použít jako make-up, ale já s ním mám nejlepší výsledky při použití jako fixační pudr nad korektor/make-up. A ta vůně!!



Smashbox šel léta mimo mě, ale tentokrát jsem mu dala šanci a dopadlo to tak, že jsem si domů nesla dokonce dva produkty. Prvním je tahle mini verze paletky Full Exposure. Obsahuje celkem 8 stínů, 4 třpytivé a 4 odpovídající matné a výběr barev je přesně něco pro mě. Matné odstíny jsou teplejší než Naked Basics a ty třpytivé zase nejsou zbytečně moc pigmentované, takže si s nimi vyhraje i někdo, kdo stíny běžně nenosí. A navíc je ultra tenká!


Klasický Beauty Blender miluju. Kdo nevyzkoušel neuvěří a bude tvrdit, že je to zbytečnost, že je to přeci jen houbička a že lepší je mít dobrý štětec, že to musí být nehygienické a zanáší to póry atd…..nesmysl! Málo který štětec vám vytvoří tak ideální pleť a bude si rozumět s každým make-upem.

Tyhle zelené mini potvůrky jsou dalším přírustkem a jsou kouzelné. Hlavní využití má být na korektor, rozjasňovače, krémové konturovací barvy atd. Já se těším, až je pořádně vyzkouším. 


No a další Smashbox. Po zklamání z Nars paletky jsem hledala dál a narazila jsem na oslavné recenze právě tohoto Step by Step Contour Kit. A to už je jiné kafe. 3 barvy, konturovací, bronzující, rozjasňující. Vše matné a neutrálně barevné. Nádhera. Zajímavé je, jak na obale nekorespondují barvy…ten levý odstín vypadá úplně rudě indiánsky, ale ve skutečnosti je to pěkná hnědá s popelavým nádechem…ideální na konturování, protože narozdíl od bronzeru vytvoří efekt stínu. V sadě je i pseudo štětec, takže další bod alespoň za snahu=)


Tak a to je úplně všechno. Doufám, že se vám můj výběr líbil a možná vás inspiruje k nějakému nákupu. Já se budu těšit na vaše novinky!

3 komentáře:

  1. Tak ta paletka je vážně krásná, ty barvy by se mi líbily :).a beauty blender chci už také dlouho vyzkoušet, tak snad se konečně odhodlam ho koupit.

    OdpovědětVymazat
  2. ty mini Beauty Blendery vypadají úžasně :)) asi bych měla nutkání na ně dělat ťuťu ňuňu :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Ten pudr od Too Faced vypadá úžasně, stejně jako paletka od Smashbox. No a ty super roztomilé mini Beauty blendery... K těm už asi není co dodat...:D
    Mimochodem, máš zkušenost i s levnějšíma napodobeninama Beauty blenderu? Zajímalo by mě, jestli je v nich nějaký zásadní rozdíl...

    Debie

    www.thingsbydebie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat