pondělí 14. dubna 2014

Freeman Acai Clay Mask

Freeman masky mě baví. Jsou pěkně barevné, voňavé, mají hezký design a někdy se poštěstí, že i něco s pletí dělají. Po šmoulové masce z Mrtvého moře přišel Freeman s další novinkou v podobě Acai Clay Mask. 






Konzistence je klasická freemanovská. Jejich jílové masky jsou  tekutější a mazlavější, než většina jílových masek jiných značek. Dobře se roztírají, ale někdy může být samotná aplikace trochu nešikovná. Tím, jak je maska mazlavá, tak z prstů přímo klouže a už se mi párkrát stalo, že skončila i tam, kde neměla. 

Jediná věc, která mě na ní dost vadí je, že výpary z ní mi dráždí oči. Po nanesení mi začínají dost intenzivně slzet. To se mi mimochodem stávalo i s jejich Avocado Oatmeal Clay mask. 

Jinak efekt není zázračný, ale nějaký tam je. Trochu stáhne póry, zklidní zarudnutí a celkově vyčistí pleť. Tím vyčištěním myslím, že ji ráda používám po dnech, kdy jsem měla víc make-upu a byla jsem venku celý den, takže pleť je taková ulepená, sem tam zanesený pór, který se může přeměnit i v něco jiného atd. Po použití masky se ale vše hezky stáhne a pleť se mi dostane do normálu. 

S tím jde ale ruku v ruce i vysušení pleti, někdy se objeví i šupinky…samozřejmě nic co by nespravilo okamžité nanesení hydratačního krému, ale proč pleť takhle zatěžovat, když to jde i jinka. A tím "jinak" myslím masku, kterou vám představím zase někdy příště=)



Není to ta nejlepší nebo cenově nejvýhodnější jílová maska, kterou jsem kdy vyzkoušela a moji oblíbenou Queen Helene Red Clay nepřekoná, ale zase ji nemůžu úplně zatratit, protože svoji službu plní uspokojivě. Naopak moc pěkně voní a má sranda barvu, takže celý ten proces maskování mě prostě s maskami Freeman baví.


Jaký máte názor na masky Freeman? Která je vaše nejoblíbenější?

6 komentářů:

  1. já mám 2 masky od Freemana v plné velikosti, šmoulí a citron, ted jsem si ještě 3 koupila v malém balení, tu s černým uhlím, s pšenicí a právě tuto, ketrou tu prezentuješ.. A už se na všechny moc těším, mám ráda jejich konzistenci a vůni, je tedy pravda, že nemám problémy se slzením a nanáším je zásadně pomocí štětce, právě proto, aby mi neklouzaly z prstů.
    http://beautybylucka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. se slzenim a i stipanim jsem mela u Freeman masek problem nejenom ja, na paleni kuze si stezoval i pritel.
    Pro ty, ktere mluvi nemecky, nebo se jim chce hrat s google translatorem:
    http://www.codecheck.info/kosmetik_koerperpflege/gesichtspflege/gesichtsmasken/id_12404845/Acai_Facial_Purifying_Clay_Mask.pro

    OdpovědětVymazat
  3. Já na ní měla alergickou reakci(pálení,celej ksicht rudej :D) A nejsem žádná citlivka...takže tahle maska trošku s vykřičníkem! :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak to by pro mě asi nebylo - pleť mám celkem dost suchou :/
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo tak tuhle masku mám doma...jako absolutně neexistuje, zkoušela jsem jednou a červenou podrážděnou pleť jak po alergii jsem měla celý den...je sice krásná voní ale k čemu tj když mi ubližuje než pomáhá...pro citlivou pleť to nejspíš nebude mno :D :)

    OdpovědětVymazat