neděle 4. listopadu 2012

Suché šampóny Batiste



Kouzlu suchých šampónů jsem propadla už dávno. Výběr byl velmi omezený a povědomí o nich velmi slabé. Začínala jsem z absolutní klasiky, oldschoolové Amicy. Přestože je stále součástí mé sbírky, objevují se v ní i nové produkty, protože být majitelkou dlouhých vlasů a nemít k dispozici suchý šampón je pro mě zlým snem=)



Značka Batiste je synonymem pro suchý šampón a blogový svět už o něm napsal vše a více, ale mně nějakou dobu trvalo, než jsem si ten svůj pořídila. Z velmi omezeného výběru 2 druhů jsem koupila oba, protože jsem často četla, že jednotlivé druhy se kvalitou velmi liší, což byl i můj případ.


1) Floral & Firty Blush

Hlavním negativem, přes které jsem se nemohla přenést je jeho vůně, dusivá, květinková a neskutečně dlouhotrvající. Z vlasů byla opravdu intenzivně cítit celý den, což by teoreticky mohlo být plusem, kdyby nebylo věty první. Šampón na vlasech zanechal lehce bílý povlak, nic ve srovnání např. s již zmiňovanou Amicou. Stačilo ale párkrát přejet ručníkem a mohlo se vyrazit. Vlasy odmašťoval docela obstojně, ale nepřidával moc na objemu, což jsou 2 vlastnosti, které od takového výrobku bezpodmínečně očekávám. 

Takže se můžeme vrhnout na

2) A Hint of Colour: Dark & Deep Brown 

To už je jiné kafe. Předně vůně. Je jemnější, sladká, hřejivá, už žádné kytičky a rozkvetlá louka, spíš čokoláda a vanilka, ale jen náznakem...no prostě voní příjemně! Vůně už není tak intenzivní, ale stále je z vlasů chvilku cítit. Dalším plusem je, že kromě obligátního odmaštění vytvoří i solidní objem. Nadzvedl i mé dlouhé těžké vlasy, takže v oblasti následného stylingu jsem se nemusela ani moc namáhat. Nejdůležitějším kladem ale zůstává jeho barva. Je určen na tmavé vlasy, tedy odpadá problém s bílým povlakem po nanesení. Tedy částečně. Bílá barva je méně intenzivní, ale pokud budete aplikovat hodně zblízka nebo málo protřepete, bude znatelnější. Sprej je zabarvený, což můžete vidět i na černé trysce. Před první aplikací jsem měla strach, jestli ze mě po použití nebude čokoládová brunetka, tak jsem pro jistotu vyzkoušela sprej na papírovém kapesníčku a výsledkem byla šedočerné slabé zabarvení. Takže nebojte, nebarví!

U Swiss O Par šampónu jsem měla problém s ucpanou tryskou již po druhém použití, u Batiste se mi nic podobného nestalo. Výdrž cca 2 měsíce při používání 2x týdně.



Takže pokud to z článku samotného nevyplynulo dostatečně jasně: blush ne, deep brown určitě ano!



Jaká je vaše zkušenost s šampóny Batiste? Který je z toho nepřeberného množství vaším oblíbencem? A jaké jiné značky používáte? Deep brown už dodělávám, takže ocením nové tipy!

17 komentářů:

  1. Teda s touhle recenzí ses trefila, protože po tom hnědém šamponu od Batiste koukám už dlouho a přesně jsem měla strach, že bude barvit!:) Ještě mám dotaz, nevím, jestli mi to nějak uniklo v textu, ale kde jsi ho kupovala? Já ho v drogérce nikdy neviděla.

    OdpovědětVymazat
  2. No hlavne ze je to na nem primo napsane, pozor barvi....tak kdo by se nelekl=) Ja jsem svoje kupovala v zahranici, ale v Praze je pry maji v siti drogerii Pemi, muzes mrknou na jejich stranky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dámy, tady je jich obrovský výběr: http://www.normazlin.cz/suche-sampony-na-vlasy-batiste-suche-myti-vlasu
      A mají tam i tu Amicu.

      Ty barvy obalů nejsou náhodné, je to opravdu podle barvy vlasů - právě na těch stránkách Normy je to popsané.

      Vymazat
  3. Souhlasim, na hnědé vlasy je skvělej... pak jsem měla na objem a to byla katastrofa - ulepený a nepříjemný povlak na vlasech, ble.

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, Deep Brovn je fajn, akorát když jsem se pak škrábala na hlavě, měla jsem za nehtama tu hnědou :D Za sebe doporučuju ještě Fresh :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to mas pravdu=) Chtela jsem to do clanku taky nejak zakomponovat...A ten Fresh vyzkousim.

      Vymazat
  5. Tak Batiste neznám, ale už jsem slyšela spoustu kladných ohlasů. Mým favoritem ale jednoznačně je No Drought od LUSH ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Drought jsem mela ve vzorecku a taky mi vyhovoval. Ale ted jsem nejak zpohodlnela a vyhovuje mi lehkost nanaseni ve spreji.

      Vymazat
  6. Ahoj ráda bych tě pozvala na svůj blog :)
    http://kosmetikaprozeny.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. že bych si tu nádheru konečně pořídila? pořád odolávám,ale tak jsi mě nalákala ...

    OdpovědětVymazat
  8. velký výběr mají na www.kosmetikasruc.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Suchý šampon Batiste lze koupit na www.leontinka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý článek. Mě nejvíc vyhovuje šampon Batiste. Akorát je třeba si u něj vybrat správnou variantu (má šampony pro všechny druhy a také pro tmavé vlasy). Akorát se v ČR blbě shání. Nakonec se mi podařilo jej koupit na http://www.xantea.cz/tagy/batiste/
    Díky za tip. A.

    OdpovědětVymazat