úterý 24. května 2011

ESSIE Nailpolish for FREE=)



Dnes jen malé upozornění=) Zítra vychází InStyle s přílohou v podobě 12 různých odstínů laků Essie. Všechny jsou nádherné, takže zítřek bude asi ve znamení obíhání trafik=) Cena časopisu 84 Kč.

Chystáte se taky nějaký pořídit? Máte už svého favorita(y)?

16 komentářů:

  1. Za mě je to jasný, miluju červený laky, takže :-)
    Ale obávám se, že za tu cenu neodolám ještě nějakému :-)

    OdpovědětVymazat
  2. InStyle je v poslední době můj nejoblíbenější časopis, takže bych si ho koupila, i kdyby tam ten lak nebyl, ale už se na něj těším. Chtěla bych vyzkoušet ten oranžový :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám v plánu si koupit několik čísel :D,jsem maniak do laků a Essie mám ke všemu ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Už se moc těším. Doufám, že bude výběr..:D

    OdpovědětVymazat
  5. Jeeeee, to je super! Já bych možná zkusila pohledat ten modrej :)

    OdpovědětVymazat
  6. Van Dgo, doufám že ho seženu! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ježiši, děkuji za tip! Určitě do toho půjdu, ale takhle se mi líbí úplně všechny :-(

    OdpovědětVymazat
  8. ja ani nemam favorita budem rada, ked sa na mna vobec volaky ujde:D

    OdpovědětVymazat
  9. já chci ten zelený, ale u nás ho nemají :(((((

    OdpovědětVymazat
  10. skvělý dáreček..děkuji za upozornění:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. mně se líbí hlavně pastelové barvy , chtěla bych si ho pořídit ale už jsem narazila na ELLE

    OdpovědětVymazat
  12. kde v brne sezenu cerveny lak? narazila jsem na modry a zeleny, ale nevim, kam skocit na cerveny...poradte prosim :)

    OdpovědětVymazat
  13. @maizy: já jsem zase ten červený úplně přeskočila a nakoupila ten zbytek=)

    @simone: můj taky=) oranžové mám oba a jsou to neskutečně krásné letní barvičky!

    @kockandy: u mě to samé=)

    @monika: výběr byl asi jenom ve čtvrtek těsně po otevření trafik=))

    @markett: já jsem zase všude potkávala modrý a žádný zelený=((

    @L.: Van DGo byl už od začátku favorit! A sehnala jsi ho?

    @ef: není zač, a podařilo se Ti nějaký sehnat?

    @evie: a který jsi nakonec koupila? ale je to škoda, že na Slovensku nebyly=(

    @angel: já taky=((

    @ina: rádo se stalo=)

    @petulka: njn, pastelové barvy se jim povedly! a v Elle byla nějaká voňavka?

    @vlasta: u nás v Praze bylo červených spousta, já mám zase problém najít ten zelený=) nechceš udělat výměnu? já seženu červený a Ty bys pro mě koupila zelený??=)

    OdpovědětVymazat
  14. Koupila jsem si ten serikovy a byla to fakt vyhodna koupe, protoze takovou barvu jsem shanela uz desne dlouho a nikde nebyla a inStyle bych si koupila i samotny - v posledni dobe se mi libi nejvic:)

    A jinak moc dekuju. Ja tam sice tu podobu s Christinou Ricci moc nevidim, ale uz mi to par lidi rikalo:) Jinak jsem tedy tvuj novy follower.) Jestli budes chtit, muzes byt muj 300. follower a ja budu skakat 300 metru vysoko :D

    OdpovědětVymazat
  15. Podařilo se mně ulovit jen tělový. Chtěla jsem koupit více barev, ale všechny ostatní barvy měly u nás vyprodané.

    OdpovědětVymazat
  16. mám Neo whimsical, chtěla jsem ten fialkový, ale neměli ho. Barva se mi moc líbí, ale pracuje se m s ním špatně:(

    OdpovědětVymazat