sobota 29. ledna 2011

Essence Collective Haul


Essence mě překvapuje čím dál víc. Když už si myslím, že není co objevovat, tak najdu spoustu dalších výrobků, které mě potěší svou kvalitou a cenou. Essence je ideální značka pro nákupy typu: chci si zvednout náladu, tak si něco koupím. Nezatíží peněženku a výrobek neskončí na dně šuplíku, ale bude se používat dobře a často.


Začnu touto paletkou, která je z LE Metallics. Obsahuje 4 stíny, highlight, lid, crease a outer corner - taková čtyřstínová klasika. Navíc ještě obsahuje krémovou linku na oči v tmavě hnědé barvě. Stíny jsou laděny do šedo/zlato/olivových tónů, jsou velmi pigmentované a pracuje se s nimi moc hezky. Do linky jsem moc naděje nevkládala, proto jsem byla příjemně překvapena, jak dobře se s ní pracuje. Je tmavá, dobře se roztírá a přesně aplikuje. Součástí Metallics kolekce byl i štěteček na oční linky, kterým se linky dobře nanášejí. Pro preciznější linku používám Alverde štěteček, o kterém jsem psala v Alverde Collective Haul příspěvku.


3 komentáře:

  1. wow,skoda ze mettalic kolekce uz u nas neni,nebo jsem ji nevidela?!:(
    jsem zvedava na hodnoceni rasenek,jelikoz jsem se jeste neopovazila zadnou od nich vyzkouset.
    ten sun club je dobrej,ale pouzivala jsem ho jen v lete,v zime na bilou pokozku se mi nelibi,nebo ho spis neumim pouzit :D ale ta kokosova vune je neco uzastneho:)

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu se mi líbí ta paletka, jenže bohužel, v Brně je Essence ve všech obchodech totálně vybrakovaná. Jakmile vystaví nějakou novou kolekci, je hned v háji. Takže z ní vlastně ani nic nemám.
    Jsem stejně jako ty fanda neutrálních odstínů a tyhle bych ocenila. No, škoda, no :-)

    OdpovědětVymazat
  3. @diela: sun club používám výhradně jako oční stíny, jako bronzer je to moc tmavé, výrazné a třpytivé=) a kokosová vůně je mňam=)

    @ef: to je škoda=( u nás je toho vždycky plno...

    OdpovědětVymazat