čtvrtek 5. srpna 2010

Beauty List July 2010



Půlka prázdnin je nenávratně pryč=((( ale je tady červencový Beauty List=))))

V mých stálicích pro měsíc červenes je pár věcí, které už znáte a pár novinek, které vám s radostí představím.

Jako první bych vám chtěla představit svoji kosmetickou taštičku pro měsíc červenec. Je krásně jablíčková a optimistická a výrobcem je Clinique.

Následující výrobky jsem rozdělila do několika kategorií pro větší přehlednost.

1) Lippies



Essence Colour&Shine je rtěnka v tužce, která je krásně pigmentovaná, třpytivá, vytváří i efekt lesku a velmi příjemně se nanáší. Jediným mínusem je, že se špatně ořezává a horka její konzistence nesnáší moc dobře. Jinak ale perfektní alternativa ke klasické rtěnce, ideální na léto. Odstín Kiss Me mi velmi připomíná YSL Touche Brillance v odstínu Petal of Rose, opravdu povedený dupe.

Body Basics Apple & Melon Lip Balm je taková klasika. Krásně voní a je velmi lehounký a hydratační.

WetnWild Matte Lipstick je rtěnka s plně matným efektem. Barva je naprosto úžasná, korálovo-meruňková, která vytvoří nepřehlédnutelné letní rty. Překvapivě nevysušuje, vydrží dlouho a výhodou je i množství způsobů, kterým je možné ji použít. Můj letní hit=)

2) Foundation Routine


Tak tuto část svého každodenního make-upu jsem si užívala nejvíc. Narazila jsem totiž na výborný výrobek, který je radost používat. Jedná se o Tinted Moisturizer by Laura Mercier SPF 20 v odstínu Nude. Tento tónovací krém je multifunkční letní (nejen!) pomocník. Je velmi lehký, hydratační, vytváří tzv. dewy finish, tedy není matný a má ochranný faktor, takže nemusíte používat zvlášť faktor a makeup. Má dobrou krycí schopnost, není to jeden z těch tónovací krémů, po kterých na obličeji zůstane mapa a nezakryjí nic. Jediným mínusem je jeho cena, ale ta je vyvážena jeho kvalitou a množstvím výrobku v tubě. Vydrží opravdu dlouho.

Když bylo zapotřebí zkrotit T-zónu, přišel vhod Clinique Almost Powder Makeup SPF 15. Je docela krycí, ale na mě je teď moc světlý (neutral fair), takže ho používám na tinted moisturizer, protože ten je zase o krapítek tmavší než potřebuji.

Posledním pomocníkem je Mineral Power Concealer od Maybelline. Je velmi lehounký a spolehlivě kryje kruky pod očima. Nejlepší je natečkovat si danou oblast a na rozetření použít nějaký štětec na makeup. Efekt bude velmi přirozený.

3) Eye Contact


Strašně se mi líbil tutorial Hollyannaeree, ve kterém předvedla způsob, jak vytvořit výraznější oční líčení, které je zároveň velmi nositelné. Ve svém tutorialu Holly použila Mac Parrot, což je nádherný tyrkysový stín, ketrý se už bohužel nevyrábí. Já jsem ale nevěšela hlavu a použila Eyeko Line & Shine Colour Pencil, který je snad ještě lepší než Parrot od Mac. Z jedné strany je Teal (Parrot dupe) a z druhé strany Electric Blue. Pigmentace je naprosto úžasná, nic tak zářivého ve své skromné kolekci ještě nemám, takže toto líčení se stalo mým `signature summer look`.

Během dní, kdy jsem nechtěla až tak zářit, jsem používala Duo stínů od Essence z jejich Into the Wild kolekce. Krásná taupe a lososovo-korálová kombinace.

4) Blush + Highlight


Oblíbenou letní tvářenkou je tato Dream Mousse Blush opět od Maybelline v odstínu Peach Satin. Jednoduše se s ní pracuje, právě tím, že je pěnová. lze nanášet prsty i stětečkem. Barva je dorůžova, broskvovou tam nehledejte, i když název odstínu ji přímo zmiňuje. Další výhodou je, že je velmi reflexní, takže je ideální i jako rozjasňovač, který nemá tendenci zvýrazňovat nedokonalosti pleti.

5) Body


Toto je věcička, kterou jsem objevila nedávno a nemůžu si ji vynachválit. tradiční medicína praví, že na hubnutí, zrychlení metabolismu, ale i lepší funkci trávení je dobré vypí každý den lžíci jablečného octa. Pro slabší žaludky jako jsem já je to nepředtsvitelná záležitost, takže jsem se obrátila k moderní medicíně, která nabízí tuto metodu ve stravitelnější formě tablet. Aplefit tablety obsahují čistý jablečný ocet, glukamannan pro pocit sytosti a jód pro správnou funkci štítné žlázy.

6) SPF Rulz


Cetaphil Daily Facial Moisturizer SPF 15 je moje letní ochrana pleti před sluníčkem. Je velmi lehounký a hydratační, dávkování pomocí pumpičky, což eliminuje bakterie, které se do krému dostávají při nabírání prsty. Dobrou zprávou je, že výrobky značky Cetaphil už jsem viděla i v českých lékárnách. Určitě se pozeptám, co mají v nabídce a dám vědět.

Ambre solaire Oil SPF 15 je mojí opalovací láskou. Jsem mu věrná už hooodně sezón. Zbožňuji jeho vůni, lehké nanášení, dostatečnou ochranu (věděly jste, že rozdíl v ochraně, kterou poskytuje SPF 15 a 30 jsou pouze 4%??) a hnědne se po něm jedna báseň.

7) Smelling gooood


Kdo nezná newyorská jablíčka Be Delicious od Donny Karan?! Lehká, ale trvající vůně, která na každém voní trochu jinak. Na léto mám EDT ve dvou velikostech. Jednu na doma a druhou nosím všude s sebou. Po použití budete prostě Delicious=)

Swatch Time



Nakonec ještě malá ukázka barev, o kterých jsem tady básnila. Nemohla jsem vás připravit o zážitek z elektrizujících modrých odstínů od Eyeka=)

L-R WetnWild Matte Lipstick, Eyeko Electric Blue, Eyeko Teal, Essence Duo Eyeshadow

A co je nového/oblíbeného v měsící červenci u vás?

6 komentářů:

  1. U mne teda palmers kakove maslo, ale objevovat objevene jaksi...
    pak guerlain rtenky
    rasy nori delaji super plet takze kazdy den lzicku

    diky za tip na tvarenku ja bez ni nedam ani ranu, ac momentalne stinuji bronzerem.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrej článek!
    Nevíš kde se dá sehnat nejvýhodněji? Napadá mě leda ebay, tam vyjde s poštou kolem 40 dolíků

    OdpovědětVymazat
  3. @dashulka: co konkrétně máš na mysli? LM tinted moisturizer? Já jsem ho kupovala v sephoře a vyšel mě na $43, takže ebay je dobrá varianta. Já osobně bych se trochu bála, jestli náhodou nebude prošlý atd. Alternativou je připlatit 200kč a mít jistotu, koukala jsem na jahodu a tam ho mají za $50.

    OdpovědětVymazat
  4. @arthera: na guerlain rtěnky se taky chystám. Až budu příště letět, tak v duty free něco pořídim. Jaké barvy máš? A nori se dají koupit normálně v lékárně?

    OdpovědětVymazat
  5. Jo no já si to po sobě nečtu zas, trubka :D :D...myslím ten LM, už delší dobu po něm pokukuju....no ono je tedy pravda, že z jahody to vyjde se slevou skoro stejně jako ebay....uvidím, ale zatím neplánuju, mám tu ještě jeden skoro plný EL :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Aplefit vypadá dobře :-) To jsi ho kupovala v lékárně(a cena?)? A vážně po něm máš pocit zasycenosti?
    Jinak DKNY-be delicious je má oblíbená vůnička :-)

    OdpovědětVymazat