úterý 6. července 2010

Bathed and Infused



Zcela náhodou jsem asi před měsícem objevila tuto společnost, která nabízí zajímavé koupelové tělové produkty. Zajímvé jsou tím, že si podle své chuti můžete vybrat z více než 700 vůní, které vám individuálně namíchají. Vůně jsou rozděleny do několika kategorií, od těch klasických (květinové, ovocné, pro muže) až po ty méně běžné (jídlo, nápoje, koktejly). Já jsem byla nejvíc zvědavá na jejich "designer inspired scents", což je jejich pojetí designerských parfémů. V nabídce mají jména jako Thierry Mugler (Angel, Alien), Lolita Lempicka, Vera Wang (Princess), Victor & Rolf (Flowerbomb), Jo Malone atd.

Vždy mi přišlo líto utrácet peníze za předražené parfémované doplňky. Toto byla pro mě alternativa, kterou jsem musela vyzkoušet. Vybrala jsem si na vyzkoušení vůně svých nejoblíbenějších prfémů - Angel a Flowerbomb. U těchto vůní dokážu nejlépe posoudit, jak blízko se přiblížili k originálu.

Musím říct, že výrobky Bathed and Infused na mě udělaly opravdový dojem. Objednala jsem tělový krém InBetween s vůní Angel, což je hutnější krém určený pro sušší pokožku. Mají ještě dvě další varianty, Lotion - tekutý, hodně hydratační, rychle se vstřebává a Body Fluff - velmi hutný a výživný, hodí se pro nejsušší pokožku. Dále jsem si objednala krém na ruce s vůní Flowerbomb. Krém na ruce pro mě byl velmi mastný, vůbec se nevstřebával se, hodil by se na noc pod rukavice. Vůně Flowerbomb také nebyla moc podobná. Byla jsem zklamaná, protože jsem se těšila, že budu s touto vůní sprchovat, mazat, vonět (a to vše za velmi přijatelnou cenu), ale B & I Flowerbomb voní trošku jinak. Ne špatně, ale odlišně. Naopak tělový krém je neskutečně nadýchaný, přitom dobře promastí pokožku a velmi dobře se vstřebává. Voněl k nerozeznání od pravého Angelu...neuvěřitelné=) Velmi povedená vůně, pokud pod Angel parfém nanesete tento krém, vydrží vůně celý den.

Spolu s objednávkou jsem obdržela pár vzorečků, mimo jiné Vera Wang Princess a musím říct, že voní špičkově. Příští objednávka bude určitě obsahovat nějaký výrobek s touto vůní.

Kromě výše zmíněných produktů nabízejí ještě parfémované spreje, koupelové oleje, sprchové gely - vše s vůní, kterou si vyberete. Pokud se ztratíte v množství nabízených vůní (jako se to stalo mně), doporučují pročíst jejich forum, kde věrní zákaznící probírají vše možné týkající se výběru vůní.




Žádné komentáře:

Okomentovat