úterý 1. července 2014

Bath and Body Works - Semi-Annual Sale Mini Haul


V USA jsou dva obchody, kterým není možné se vyhnout. Victorias Secret a Bath and Body Works. Zatím je nejbližší obchod v Polsku, ale podle mě je jen otázkou času, kdy bude mít BBW zastoupení i u nás.

Naštěstí jde dnes ale na internetu sehnat skoro vše, takže pokud vás dnes něco zaujme, určitě bude nějaká možnost, jak se k tomu dostat i bez nutnosti cestovat za velkou louži=)

Dvakrát do roka pořádá BBW slavné Semi-Annual sales, kde se zbavuje sezónních vůní a hned po skončení tohoto mega výprodeje přichází s novou kolekcí na příští sezónu.

Jejich tělové produkty a vůně už mě nelákají, ale co si nikdy nenechám ujít jsou velké svíčky, které nádherně voní a poslouží i jako krásná dekorace do bytu. Běžná cena je 20 USD, během výprodeje stojí jen polovinu. 

Já si vybrala Salt Water Taffy, která voní jako ovocné karamelky zabalené do nadýchané vanilkové šlehačky=)  



Dalším must have jsou pěnová mýdla na ruce…no řekněte, nezní Mediterranean Lemon nebo Pink Vanilla Macaroon prostě skvěle?!



No a nesmím zapomenout na vůně do bytu, které vytvoří u vás doma atmosféru jakou si jen přejete….od třešňového Tokia přes Villu Bergamot až po přeslazenou melounovou limonádu. Já zvolila Tiki Beach, která voní jako vše, co patří ke správnému létu…kokos, vanilka, sůl, květy tiaré, moře, písek…ooooch=)



Takže toto byl můj mini BBW nákup a já se těším na vaše oblíbené vůně z Bath and Body Works=)

4 komentáře:

  1. já bych tak chtěla, aby byli i u nás! slintala jsem v jejich obchodě v Moskvě. tak snad časem... jinak krásné věci :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja som nejakym zazrakom v USA obisla Bath and Body Shop.. asi ma nahnevalo, ako na Grupome mali akciu 30dolarovy kupon za 15 dolarov a dal sa kupit len s americkou kartou)o; gomistories

    OdpovědětVymazat