pondělí 2. června 2014

7 věcí, jejichž nákupu nelituji...

Znáte to...kupujeme si spoustu věcí, chvilku z nich máme radost, pak máme radost zase z něčeho jiného a na ty původní zapomeneme...a takhle to jde pořád dokolečka.

Jsou ale věci, na které jen tak nezapomeneme. Které používáme často, s železnou pravidelností, každý den...někdy i několikrát. Takové produkty, bez kterých se už neobejdeme...ani doma, ani na cestách. 

Možná to nejsou ty nejzajímavější věci, nejúchvatnější barvy, nejinovativnější složení...ale můžeme se na ně spolehnout vždy a všude.

Dnes vám tedy představím svých 7 vyvolených. Tato sedmička tvoří můj kosmetický základ a neměnila bych=)

1) Tangle Teezer

Tohle není jen o tom, že Tangle Teezer je cool a patří do výbavy jen tak do počtu, aby to vypadalo hezky. Tangle Teezer a dlouhé vlasy je spojení, které was made in heaven=))

Moje vlasy jsou dlouhé, ale nikdy jsem neměla problém s rozčesáváním..vystačila jsem si s čímkoliv a nechápala jsem, s čím mi může TT pomoct. Ale bloggerské já zvítězilo a já ho vyzkoušela. Od té doby kamarádíme a já ho doporučuji zase dál. Ať už máte vlasy dlouhé nebo krátké, vlnité nebo rovné, TT si zamilujete a prostě ho potřebujete.


2) Clarisonic

Tenhle poklad používám už více než 3 roky a skončit s ním v brzké době neplánuji.Mám Mia v původní verzi, zkoušela jsem i Mia 2, ale rozdíl v nich nevidím. Pokud tedy chcete ušetřit nějakou tu korunu, tak klidně jděte do klasického modelu Mia. V poslední době se recenzí na Clarisonic objevilo dost, tak za sebe řeknu jen následující:

Póry čistí lépe, než cokoliv jiného. Zapomeňte na gely, masky...všechno, za co utrácíte peníze ve snaze pleti v této oblasti trochu pomoci. Prostě si našetřete a jděte do Clarisonicu. Hlavně nekupujte žádné napodobeniny, Philips nevyjímaje.Clarisonic vibruje, nerotuje...tudíž vám obličej mechanicky nepoškodí.



3) Chanel Joues Contraste - Rose Bronze

Teď budu trochu dramatická a řeknu, že kdybych měla jmenovat svoji nejoblíbenější a nejuniverzálnější kosmetickou věc, tak by to byla právě Rose Bronze od Chanelu. Pro mě je to tvářenka, bez které nemůžu existovat.
Když nevím co rychle nahodit? Rose Bronze. Když potřebuji dodat barvu líčkám v průběhu dne? Rose Bronze. Když chci no makeup makeup? Rose Bronze. 
Je to neutrální střední růžová rose barva s mikro fialovo růžovým sheenem. Univerzální, slušivá, voňavá a kompaktní. Přiložený štěteček je navíc ideální na průběžné nanášení během dne.


4) MAC Patisserie lipstick

Tak tohle je srdeční záležitost s dávkou nostalgie. Moje první MAC rtěnka.A na tu se nezapomíná=) Luster finish, krémová konzistence, univerzální každodenní barvička, kterou můžete nanést i se zavřenýma očima. Barva je MLLB, ale s trochou cukru a francouzského šarmu navrch...jak už sám název napovídá.Zajímavé je, že se o ní na YT moc nemluví, přitom je to opravdu nádherná rtěnka.


5) Sigma Sigmax F80

Tenhle štětec musí mít každý, kdo, byť i vzdáleně, přijde do styku s make-upem. Make-up Rimmel s jeho pomocí může vypadat jako Chanel, a Chanel bez něj může naopak působit velmi bledě=) U Sigmy mi přijde sympatický poměr cena/výkon...ty ebay levnější varianty, které vypadají velmi podobně nemůžu hodnotit, ale Sigma mi natolik vyhovuje, že nemám potřebu něco měnit. Navíc štětec drží v perfektním stavu už spoustu let.

6) Nars Tinted Moisturizer

OMG, můj nový objev, který už nedám z ruky=) Mám už sepsanou samopstatnou recenzi, takže pro dnešek vám bude muset stačit, že netrpí žádným nešvarem obyčejných tónováků...nešmouhuje, nemastí pleť, kryje a vydrží. Tečka. 


7) Clinique Anti-blemish Solution

Tohle je trošku kontroverzní věcička, ale já ji používám pravidelně a s výsledky jsem spokojená. Je potřeba si ale uvědomit, že nepomáhá proti všemu, co se na tváři objeví. Pomáhá pouze s pupínky v první fázi...tzn během dne se vám udělá červený bolák, který bude v dalších dnech růst. Přes noc dáte Clinique a ráno je zklidněný nebo úplně pryč. Pokud ale s boláčkem něco podniknete, tak mazání už nemá žádný účinek.



A jaké jsou vaše top věci, bez kterých se nikdy neobejdete?


28 komentářů:

  1. Tangle teezer miluju taky.. Moje kadernice ho hanila, ale ja ho z ruky nedam. Je uzasnej i na moje kratky vlasy.. Na masaz hlavy.. Jen obcas vypadne z ruky a to je desna rana.. Ale to je moji sikovnosti :). Co se make upu tyce - tak miluju Lancome rtenky, Chanel make up (naaadherne voni a na pleti je krasny), tvarenky Benefit a mineralni pudr dermacol, ktery na pleti vypada jako Benefiti pudr. Ale nekde jsem cetla chvalu na bb pudr loreal, tak asi vyzkousim :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ho pořídila teprve před půl rokem a už bych neměnila=) A který Chanel máš?

      Vymazat
    2. Mám ten Perfection lumiére - krááásně voní a na pleti je proste nadhernej.. fakt :D

      Vymazat
  2. Nemohu též existovat bez TT, podle mě je to zázrak především pro vlnité vlasy, těm ušetří spoustu bolesti. :) Dál bez své první rtěnky od Oriflame, taková ta "mé rty, ale hezčí" konzistencí nepřekonatelná, bohužel se už nevyrábí, ale odstín jsem si stejný vyhlídla u MAC. Bez své NARS Mata Hari, která božsky sedí mému olivovému typu pleti. :) Na recenzi Tinted Moisturizer se moc těším, mám ho docela dlouho v oku a pořád tak nějak váhám nad koupí, to samé u Clarisonicu, u kterého mám strach z počátečního zhoršení pleti :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Mata Hari je krásná! A jaký je ten Mac odstín? A recenze bude brzy...snad tě přesvědčím=)

      Vymazat
  3. Vidíš a já o Patisserie slyším na YT pořád :) Hlavně u Anny z Vivianna Does Makeup a Essie Button. Pořád si říkám, že si ji taky pořídím, ale asi by mi neseděla tak dobře jako Hue a Modesty, což jsou zase moje každodenní odstíny. Nebo by jim zase byla až moc podobná (proto nakonec nemám Creme Cup).
    TT taky miluju, NARS TM mám taky moc ráda, ale nejsvětlejší Finland je na mě bohužel moc tmavý a moc žlutý, takže musím objednat ten nový, nejsvětlejší odstín. A Clarisonic chci koupit už dlouho, ale štve mě, že v Sephoře mají jen Mia 2...ale s 20% slevou už by se to dalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Anna o ní mluví=) Modesty mám taky a mám ji moc ráda, ale Patisserie je trochu teplejší a broskvovější...určitě si nejsou moc podobné. Velmi blízko jí je Hug me, která je taky moc fajn, ale Patisserie vede=) Ten Nars mám taky v jednom z nových odstínů Groenland a sedne ideálně=)

      Vymazat
  4. Chtěla bych ti hrozně poděkovat, jak si popsala Clarisonic. Stále na čtu nějaké recenze a komentáře pod. Ještě nikdo to nevystihl tak jako ty. Já mám Clarisonic asi 6 měsíců a už bych ho nedala z ruky. Krásně si vystihla, že nemá cenu kupovat napodobeniny a že opravdu stojí za to, si na něj našetřit. už jsem unavená z toho, jak všude čtu, že je to předražené a že by tolik za obyčejný kartáček na obličej nedali. Kdo nevyzkouší, neuvěří a bude plácat nesmysly... Opravdu se ta investice vyplatí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to jsem moc ráda! Já taky čtu různé recenze, ale nikde není napsáno, že nic jiného takovou službu neudělá=))

      Vymazat
  5. Clarisonic mě jako takový moc láká, ta cena bohužel už moc ne :D TT si mě nijak nezískal, nepřijde mi ničím výjimečný od běžných hřebenů, takže za mě zklamání.

    já určitě nelituji koupě pudru od Chanelu, "srdíčkové" tvářenky od Too Faced nebo nově tvářenky Fleur Power a rtěnky Politely Pink od M.A.C. těch věcí by se určitě našlo ale víc.

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem ostuda, jsem snad jediná, kdo ještě nemá TT ... a to už po něm nějaký ten pátek kokukuju :(

    OdpovědětVymazat
  7. Tangle Teezer mám už pár let a jsem s ním spokojená.. mám compact i aqua verzi. Clarisonic mě opravdu láká dlouhou dobu, takže si budu muset šetřit v prasátku :-D docela mě překvapilo to, jak jsi říkala že je lepší si pořídit tu starší verzi, rozhodně věc která se hodí vědět.

    OdpovědětVymazat
  8. TT taky miluju :-) nooo a na Clarisonic se chystám...
    Co si myslíš o té sonické funkci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta je na tom právě nejlepší…fakt je to oproti těm mechanickým čističům rozdíl. Černé tečky mizí rychlostí blesku=)

      Vymazat
  9. TT je skvělý. Clarisonic bych taky moc ráda, ale ta cenaaaaaa

    OdpovědětVymazat
  10. Souhlasím s clarisonic i tagle teezerem. Ráda bych vyzkoušela tinted moisturiser od nars, na léto musí být ideální :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten Nars mě hodně zaujal, těším se na recenzi a Tangle Teezer si už taky musím konečně koupit :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/s-essence-na-cestach-limitka-road-trip.html

    OdpovědětVymazat
  12. ja som si prave teraz kupila tangle teezer, lebo uz som ho davno chcela a znova som na neho citala recenziu... a neviem, proste som sklamana)o; mam dlhe vlasy a po precesani su strasne splihle... ale zas na cesty fajn do taky, doma vsak urcite nie..

    ja som si kupila teraz skinvigorate od mary kay, ale kedze mi spadol na zem a prestal fungovat, asi porozmyslam nad niecim novym)o;

    ak si chces pozriet moje best of... gomistories

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidis…a mne zase vyhovuje moc. Na doma i na cesty=)

      Vymazat
  13. U me Benetint a klesticky na rasy:) L.

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  15. Boží :) u TT musím souhlasit,když ho zapomenu u přítele nebo na chatě,jsem uplne mimo a uz mi prostě nejde vlasy rozčesat :D. Ta Mac rtenka vypada božsky,nevíš nahodou o kolik levnejsi se Mac da sehnat třeba v Anglii? Jestli ma cenu cekat až tam nebo koupit u nas? :))

    OdpovědětVymazat