úterý 26. listopadu 2013

Burt's Bees Tinted Lip Balm - Hibiscus, Red Dahlia



Značka Burt's Bees byla v mém hledáčku už hodně dlouhou dobu, ale z nevysvětlitelných důvodů jsem se nikdy neměla k nákupu nějakého jejich produktu. Nedávno jsem si ale řekla, že je načase nějaký výrobek konečně vyzkoušet. Výběr padl na tónovací balzámy na rty, a to hned ze dvou důvodů. Značka Burt's Bees je známá především svými balzámy na rty, které mají být 100% přírodní, vyrobené z nezávadných ingrediencí a pomocí procesů, které co nejméně narušují přírodnost produktu. Já mám slabost pro tónované přípravky na rty, proto jsem místo klasického balzámu z včelího vosku vybrala ty barevné, které kromě hydratace a ochrany rtů nabízí i jemné zabarvení, které sluší všem bez rozdílu.


Celkem je v nabídce 9 barev, ze kterých jsem si vybrala odstíny Hibiscus a Red Dahlia.




Pro znalce jednolivých složek přidávám i fotografii složení, které je dle mého názoru docela obsáhlé a zajímalo by mě, co vše je obsahem "100% přírodního" balzámu....







Už na první pohled mě zaujalo jejich zajímavé balení. Balzámy jsou ukryty v kartonových válcích, jejichž dolní vysouvací část zároveň ukazuje i jednotlivé barevné varianty. Uvnitř je ukrytý klasický  plastový šroubovací balzám.



Přestože jsem milovnicí rtěnek a před odchodem z domu jen málokdy vynechám rituál jejich nanášení, tak přes den mě tento rituál zas až tak moc nebere. Mnohem raději používám tónované balzámy, které na rtech, ze kterých se intenzivní barva rtěnky začne pomalu vytrácet, vytvoří nádhernou novou svěží vrstvu. Vy máte o starost méně, protože po použití balzámu jste opět nalíčené (přičemž výsledná barva je vždy unikátní a líbivá) a vaše rty jsou zase vděčné za nečekanou nálož hydratace. 

Ať už vyberete jakýkoliv tmavší odstín, tak rozhodně nesáhnete vedle, protože všechny vám dodají zdravý ruměnec…jen ne na tváři, ale na rtech=) Barvy jsou mnohem pigmentovanější, než bych čekala, ale stále velmi přirozené. Např. nové Baby Lips, které mám v nejtmavším odstínu už barevně hraničí se zářivou fuchsiovou rtěnkou…to se vám u Burt's Bees nestane.

Celá ta barevná paráda je schovaná v tyčince, která po rtech klouže jako máslo. Konzistence je velmi příjemná a hlavně v chladnějších dnech to může být skvělý kompromis mezi krásou a pohodlím.


S výběrem barev jsem nadmíru spokojená. Hibiscus je přirozená růžovo korálová s kapkou hnědé a Red Dahlia je velmi tlumená barva lesních plodů, taky s kapkou červené až hnědé. To je i můj osobní favorit. Nenechte se odradit tím, že na ruce barva nevynikne. Na rtech vytvoří efekt alá Angelina Jolie bez rtěnky, jen se svou přírodní barvou rtů. 

Další must have odstíny jsou určitě Pink Blossom (každodenní neutrální růžová) a Rose. 

L-R Hibiscus, Red Dahlia

L-R Hibiscus, Red Dahlia

Víte, že značka Burt's Bees vznikla jako spolupráce Roxanne Quimby a včelaře jménem Burt Shavitz? On měl při výrobě medu mnoho odpadu v podobě včelího vosku, ona zase zálibu ve výrobě přírodních produktů osobní péče podle starých receptur. Tak vznikla značka, která se dnes nabízí ve více než 30.000 prodejních místech po celém světě a kromě nejznámějších balzámů na rty nabízí i celou škálu dalších výrobků, vč. řad určených speciálně pro děti nebo pro muže.




Máte od Burt's Bees něco vyzkoušené?


10 komentářů:

  1. Balzámy klasické mám moc ráda, a koukám příště asi sáhnu i po nějakém tónovaném, vypadají vážně hezky. :) A jestli k jemné barvě přidávají i tu moc dobrou hydrataci. Jinak je mi celá značka moc sympatická a ráda bych v budoucnu zkusila jejich řadu pro citlivou pleť. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta hydratace není nějaká extrémní, to jsem u tónovaných balzámů často nezažila (kromě jedné dražší novinky, kterou teď zkouším), ale dočasně rtům určitě uleví. Mně BB začala být jako značka taky hodně sympatická, mám od nich ještě intenzivní krém na ruce s mandlovým olejem a ten je božský=) a plánuju zkoušet dál!

      Vymazat
  2. Mám odstíny Red Dahlia a Pink Blossom a jsem s nimi fakt spokojená, na zimu jsou super. :) Jediné co mi trošku vadí je při aplikaci ta "vosková" vůně/smrad, ale pak to ustoupí. Zase na druhou stranu, dalo se to očekávat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, já jsem to považovala za něco mezi žádnou vůní a ne úplně příjemnou vůní=) Trocha příjemnější parfemace by jim neškodila, ale zase tam je o trochu méně chemie=)

      Vymazat
  3. Tyhle balzámky jsem zatím nezkoušela, ale mám to v plánu, zamlouvají se mi. :) Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. ja mam ten klasicky, ale nic moc..mozna zkusim barevny, protoze miluju moje cerveno labello:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš! A já myslela, že ty klasické budou pecka…chtěla jsem ten klasický medový. A pokud máš ráda barevné labello, tak tyto by ti mohly taky vyhovovat=)

      Vymazat
  5. Tak se přiznám, že jsem o téhle značce nikdy neslyšela! Ale ty swatche vypadají dobře a povídání zní hezky... Taky mám ráda tónovací balzámy, naposledy mě dostal ten od Cover girl. Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaký od Cover Girl? Ani nevím, že nějaké mají...

      Vymazat