pondělí 30. září 2013

Victoria's Secret Eyeshadow in Provocateur

Victoria's Secret známe hlavně díky spodnímu prádlu, ale tento obchod nabízí i velké množství různorodých kosmetických přípravků. Na jejich stíny jsem četla spoustu chvály, takže jsem se rozhodla jeden kousek vyzkoušet.



Vybrala jsem odstín s lákavým názvem Provocateur. Je to takový správný chameleon, protože se jeho barva mění od světlé neutrální bronzové přes barvu růžového zlata, někdy více do broskvova, někdy spíš do taupe.

Na první pohled se stíny mohou zdát pudrové, ale po prvním přejetí prstem jsem byla příjemně překvapena skoro až krémovou konzistencí. Nanášejí se skvěle, přímo kloužou po víčku. Skoro ani nepotřebujete na nanášení štětec, dají se rozetřít jednoduše prstem. Protože obsahují větší třpytky, tento způsob nanášení přijde vhod a osobně ho upřednostňuji. Při nanášení štětcem totiž nevynikne krémová textura stínů a na víčku skončí víc třpytek než barvy samotné. 

I když se dají použít velmi pěkně samostatně, nejraději je používám přes stíny, kterým chci dodat něco navíc. Obvykle je přidám do vnitřního koutku nebo do středu víčka a výsledek je skvělý. Tato barva má jednu velkou výhodu...s pomocí jednoho stínu můžete nalíčit oko stejně dobře, jako s použitím dvou a více barev. Stačí pouze přidat na intenzitě (např. v ohybu, vnějším koutku) a máte komplet líčení. 

Určitě doporučím použít primer nebo krémovou bázi. Např. přes Color Tatto (bronzové nebo růžové) vypadají nádherně.



Celkově jsem s nákupem velmi spokojená, musím vyzdvihnout unikátní barvu, příjemnou texturu a univerzálnost použití a určitě se podívám na zoubek i dalším odstínům. Takže až budete mít někdy možnost navštívit VS obchod nebo budete objednávat ze zahraničí, určitě nad tímto kouskem zauvažujte. Cena 12 USD.

Máte s kosmetikou VS nějaké zkušenosti?

Jak se vám stíny líbí?


10 komentářů:

  1. Krásné! Škoda že se nedaj koupit u nás v obchodech/parfumérkách.. :(

    fashiondrug1.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný odstín, já mám od VS dvoje stíny a jsem s nimi spokojená:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem na ne prave cetla par dobrach recenzi a ty barvy jsou uzasne, takze jsem neodolala.

      Vymazat
  3. Já od VS neměla ještě nikdy nic, ani prádlo :). Ale tenhle stín vypadá krásně, opravdu lesk jako blesk!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidis, meli by konecne otevrit obchod i u nas.

      Vymazat
  4. krásný odstín, vážně moc pěkná barva, vypadají skvěle

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat