sobota 17. srpna 2013

Nová nehtová superdvojka: Essie + Sally Hansen

Dnes to bude krátký informativní post o mých nehtových objevech. Jedná se o Essie Grow Stronger Base Coat a Sally Hansen Megashine Top Coat.



Ještě předtím, než začnu chválit novinky, vás chci zasvětit do problematiky=) Podkladový lak pro mě nikdy nehrál důležitou roli, nepřišlo mi, že by v nich byl velký rozdíl. Používala jsem podklady od OPI, Four Seasons, Essence a jedinou věc, kterou jsem od nich očekávala byla ochrana nehtu před zabarvením barevným lake a možná i drobné vyrovnání povrchu. 

S top coatem už to bylo složitější, protože tam je ten rozdíl opravdu vidět. Už před lety jsem objevila Seche Vite, který všichni dobře znají a byla jsem s ním spokojená. Pak jsem v drogerii objevila top coat od Better than gel nails od Essence a úplně jsem na Seche Vite zapomněla. Používala jsem ten klasický a potom i High Gloss, který dělal ten nejlesklejší povrch nehtu, jaký si můžete představit. Četla jsem, že někomu dělal bublinky, ale já s tím absolutně žádný problém neměla.

Teď se ale dostáváme k jádru pudla. Ať jsem používal jakýkoliv barevný lak, vždy se mi po pár dnech začal šíleným způsobem odlupovat. Průběh byl vždy stejný...u kraje nehtu se kousek odloupl, dostal se tam vzduch a mohla jsem sloupnout lak v jednom uceleném kuse. A to naštve.



Nedávno jsem se rozhodla na svém postupu něco změnit a koupila jsem si podkladový lak Grow Stronger Base Coat od Essie. Primárně je určený na posílení a ochranu nehtů a klasicky je možné ho používat jako podlak i samostatně. Má mléčně růžovou barvu, která po nanesení na nehet není vidět, nanejvýš ho malinko zatónuje (pokud dáte vrstvy 2). Už při prvním nanášení jsem byla udivena, jak krásně pokryje a vyhladí povrch nehtu. Hned po první vrstvě vypadaly nehty upraveněji a zdravěji a barevný lak se na něj nanášel jedna báseň.

Nehty opravdu zpevňoval, ale trvanlivost sám o sobě moc neprodloužil. Nebyla to zas úplně jeho vina, protože jako nadlak jsem stále používala Essence BTGN.





Takže jsem se zaměřila na to, abych podlaku našla vhodného parťáka. Tím se stal Sally Hansen MegaShine. Ten má naprosto skvělý široký štěteček, s kterým se velmi dobře pracuje. Je mnohem tekutější než Essence a Seche, ale ne zas úplně. Lak s ním schne rychle, ale ne mega rychle a lesklý je dost. 



A teď přichází to nejlepší, po použití této kombinace mi laky drží bez problémů klidně celý týden. Žádné odlupování a krásně lesklý povrch. Life saver=)



Takže já jsem s touto kombinací nadmíru spokojená, doporučuji oba laky i samostatně, ale v kombinaci jsou nepřekonatelné.

A jaké jsou vaše oblíbené pod a nadlaky? Máte s Essie nebo SH zkušenost?




11 komentářů:

  1. Mám úplně stejnou zkušenost se Seche. Odštípne se mi kousek laku a pak ho můžu skoro celý sloupnout, jedno jaký dám podlak. Zajímavé je, že na nohách s tím problém nemám. Takže na rukou jsem ho vyměnila za NYC Rychlosušič. Neleskne se tak moc a taky nesuší ta tak superrychle , ale v rámci možností je fajn. Neprodloužil mi sice nijak závratně trvanlivost, ale neodlupuje se mi lak po velkých kusech.
    Příležitostně kouknu po tvých tipech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, nohy byly vždycky v pohodě=) O tom NYC jsem přemýšlela, ale mám ráda hustší konzistenci, takže jsem do něj nešla..

      Vymazat
  2. Se SH zkušenost mám a jsem spokojená. Jinak máš nádherné nehty..

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. A kde sa ten Essie da kupit? Len cez eshopy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupovala jsem ho v US normálně v drogerii, ale u nás asi jen přes eshopy..

      Vymazat
  4. Já mám Essie Protein base coat a je skvělý :) Ale zkusím i tu tvoji kombinaci :) SH lak jsem ještě neměla, ale je fajn, že se prodávají i v ČR, tak se po něm podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kde si ten Essie kupila? Neprezradis?

      Vymazat
    2. Určitě se podívej, je moc dobrý.

      @visa kupovala jsem ho v US, u nás asi jen na internetu nebo v nějakých nehtových salonech..

      Vymazat
  5. ahoj, jsem na nejakou dobu ve spojenych statech (v new yorku) a chtela jsem te poprosit, zda by ses nepodelila o svoje zkusenosti s americkymi drogerkami. ktera je tvoje oblibena, ktere maji velky vyber, nizke ceny... urcite vsechno casem objevim sama, ale do zacatku by se nejake rady hodily. zatim jsem do nekolika nakoukla a byla jsem prekvapena, jak moc se ceny navzajem lisily.
    diky moc,
    marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Market, nevim jak je to v NY (jsem na zapadnim pobrezi), ale obecne je to nejlevnejsi v obchodech jako je Target nebo Walmart...tam jsou ty ceny vzdy o nekolik dolaru nezsi. Jinak z tech klasickych drogerek doporucim CVS, protoze maji casto tzv. cashback akce, tzn. ze za nakup produktu dostanes kupon na urcitou castku, kterou muzes vyuzit na dalsi nakup. Jinak se ceny mezi jednotlivymi drogeriemi moc nelisi, ale je vzdy lepsi pockat na nejakou akci...pak se ten nakup mnohem vic vyplati=)

      Vymazat