pondělí 25. února 2013

Haul + mini recenze, Part I


Během února se mi doma nahromadilo docela dost nových výrobků a v dnešním postu bych vám je chtěla ukázat a některé i blíže představit. 

Po dopsání článku jsem zjistila, že je až neslušně dlouhý, takže bude rozdělen do 2 částí=)

1) Alverde Cream Blushes

Začněme aktuálním hitem. Nově je v DM limitovaná edice Alverde s názvem Black and Red. Kolekci dominují krémové tvářenky, což je také jediný produkt, který mě zaujal. Tvářenky jsou k dispozici ve 4 odstínech, já mám dva nejsvětlejší, 10 Bright Shine a 20 Winter Rose. Jsou to tzv. cream to powder výrobky, takže aplikace je jednoduchá a výsledek efektní. Srovnávala jsem konzistenci s Nars krémovou tvářenkou, kterou považuji ve všech směrech za skvělou a Alverde se tomuto typu konzistence docela přiblížila. Barvy jsou přirozené, přitom krásně rozzáří obličej a skvěle fungují i jako podklad pod pudrovou tvářenku. Moje oblíbená kombinace je Bright Shine spolu s EL Tease illuminator/blush. Cena je na Alverde poněkud vysoká (120 Kč), ale nákupu nelituji a všem doporučuji blíže prozkoumat.

Top-Bottom 10 Bright Shine, 20 Winter Rose

10 Bright Shine

20 Winter Rose

L-R 10 Bright Shine, 20 WInter Rose

L-R 20 Winter Rose, 10 Bright Shine
2) Timotei Organic 

Další novinkou je organická řada Timotei, která neobsahuje běžné "škodliviny" jako jsou sulfáty, parabeny, silikony a barviva, zato vám spolehlivě vyvětrá peněženku. Musím přiznat, že jsem Timotei šampóny předtím nezkoušela, protože mě nikdy ničím neoslovily a měla jsem je zafixované jako levnou drogerkovou řadu. 

Timotei Organic Delight šampón mě zaujal svým popisem, částečnou absencí chemikálií a cenou (169 Kč). To už jsem si řekla, že možná bude stát za vyzkoušení. A mé očekávání se vyplnilo. Moje vlasy na něj reagují perfektně, jsou hydratované, lesklé, drží tvar i objem, neelektrizují, nejsou rozlítané, krásně se natáčí, jsou pevnější a jakoby těžší. Šampón je čirý, voní po grepech, krásně pění a prodává se ve 2 variantách (já mám variantu pro suché a poškozené vlasy) + jsou k dispozici i korespondující kondicionéry.

Četla jsem na něj i několik negativních recenzí, takže se asi bude hodit pro ty z vás, které už nějaké zkušenosti s přírodnějšími šampóny mají a efekt jim vyhovuje. Přímo na balení je upozornění, že vlasy nebudou po umytí hedvábné, jako u klasických šampónů, což mě ale naopak velmi vyhovuje. Troufám si tvdit, že tato skupina uživatelek zklamaná nebude.

Timotei Pure suchý šampón už ale takové terno nebyl. Má velmi intenzivní vůni, která se ve vlasech drží celý den. Voní po zeleném čaji a dětském pudru. Odmašťovací schopnosti jsou průměrné, takže nejlepších výsledků dosáhnete při použití druhý, max. třetí den po umytí. Na mastnější vlasy už nestačí, slepuje je a nevypadá to hezky. Dalším negativem je, že nedodává žádný objem, což je příjemný bonus, který suché šampóny obvykle nabízejí. Jeho plusem je, že nezanechává na vlasech absolutně žádný bílý povlak. Cena 120 Kč. Takže já si ho příště už nekoupím a doporučit ho nemůžu.




3) Eveline Slim Extreme 3D Spa

U Levandule, která vždy doporučuje skvělé výrobky, jsem se dozvěděla o zeštíhlujícím a zpevňujícím séru Slim 3D od značky Eveline. A po přečtení věty, že "výrazně redukuje celulitidu" jsem si to namířila do Schleckera a za 130 Kč jsem si ho pořídila. A světe div se, ono to OPRAVDU funguje. Mažu se necelé 3 týdny ráno a večer a výsledky jsou viditelné. Zpevněná, jemná pokožka a výrazný úbytek celulitidy. Samozřejmě všechny podobné krémy jen podporují vaši individuální snahu na  zlepšení postavy, takže současně doporučuji dodržovat základní zásady zdravé životosprávy. V mém případě je to ráno nalačno sklenice teplé vody s citrónem, to samé večer před spaním, celodenní pitný režim, žádné colové nápoje, omezit bílé pečivo a sladkosti. Toť ve zkratce vše. 

Jinak sérum je chladivé (v nabídce je ještě hřejivé) a doporučuji před nanesením použít peeling. Eveline ve své zeštíhlující řadě jeden nabízí, ale můžete použít ten, co zrovna máte po ruce.  Po peelingu se chladivý efekt znásobuje. 

A když už jsem brouzdala uličkou s přípravky Eveline, vzala jsem na vyzkoušení 2 krémy (denní a oční) z jejich hyaluronové řady. Ačkoliv zatím nepatřím do cílové skupiny, na prevenci není přeci nikdy brzy. Navíc mě zaujalo, že denní krém získal jakési ocenění polského Cosmopolitanu. Vyzkoušela jsem oba krémy jen jednou a moc se mi nelíbila jejich konzistence, takže pokud by o ně měl někdo zájem, ráda přepošlu dál=)

Za sebe tedy jednoznačně doporučuji Slim 3D a ještě jednou děkuji Levanduli za skvělý tip!



Kulatý kartáč aneb sisyfovská snaha napodobit výsledek foukané u kadeřníka...

V DM jsem ještě narazila na kulatý kartáč na foukání vlasů, který má indikátor teploty (haha), ale zaujaly mě dva druhy štětinek a potřebovala jsem kartáč s menším průměrem na vyfoukání patky. Po vyzkoušení dám určitě vědět, cena cca 220 Kč.





To be continued...


12 komentářů:

  1. To by mě zajímalo, na co má být ta sklenice teplé vody s citrónem :). Jinak ta řada Alverde je moc pěkná, asi si pořídím tvářenu Winter Rose. A jsem ráda, že konečně někdo vyzkoušel tu organickou řadu Timotei!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je takovy muj upgrade ranniho detoxu. Tepla voda neni takovy agresivni zasah pro prave probuzeny organismus, probere me a skvele podporuje latkovou vymenu=) Ta Winter Rose je opravdu nadherna, urcite ji vyzkousej! A s tim samponem jsem opravdu spokojena, laka me dokoupit si ten kondicioner....

      Vymazat
  2. No, jedna z tych negativnych recenzii na Organic Delight bola asi odo mna :) Mne fakt nesadol.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hrozne individualni. Mne taky spousty doporucovanych samponu nesedne a navic moje vlasy reaguji na tyhle "prirodni" sampony dost dobre.

      Vymazat
  3. Taky se chci zeptat na tu sklenici (teplé) vody nalačno :) a s eveline hubnoucíma gelama musim souhlasit, sama mám tedy ten červený s termoefektem, kupovala jsem ho za 119,- v Tetě a je to to nejlepší, co jsem na celulutidu poznala...možná si koupim i tenhle chladící a budu prostřídávat. Jinak ten peeling jak zmiňuješ jsem sehnala dokonce za 30,- v Tetě v nějaký akci, já blbá si jich najednou nezvala víc a druhý den už je neměly...peeling ale taky doporučuji, má takový jemnější zrníčka jako gommage od dermacolu a je mooc příjemný....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidis, pro me je to obrovsky objev! A tech 30 Kc za peeling je krasa. Dochazi mi ten Balea Chai, tak si ho poridim, at to ma posileny ucinek=) A ta voda je muj nejoblibenejsi ranni detox trik, uz jsem odpovidala u In your face. Schvalne to vyzkousej..

      Vymazat
  4. Jé, díky za odkaz:-)...Jsem ráda, že ti gel taky vyhovuje, už mám druhé balení a chci ještě vyzkoušet ten peeling na celulitidu...Jinak super tip použít tvářenku Alverde a pak na ni dát pudrovou...to hned zítra vyzkouším. A vidíš to, tvářenky jsou jen ve dvou odstínech? Ty jo tak já jsem měla asi vlčí mlhu a na blogu kážu bludy o čtyřech. Jdu do opravit:-D

    A jsem zvědavá, jaké budou ty krémy na obličej od Eveline.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja si pro nej taky zitra zajdu! Jeste jednou diky za tip. A to vrstveni je skvele, hlavne u te Bright Shine. Ta Winter Rose je krasna sama o sobe=) A nic nemaz, jsou opravdu 4, jen ja si poridila 2=)

      Vymazat
  5. uz davno mam ten kulaty kartac (hreben alebo ako to mam nazvat :D ) som s nim spokojna aj ked k tomu treba riadnu davku zrucnosti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No prave=) I sebelepsi kartac nic nezmuze, pokud chybi zrucnost=)

      Vymazat