neděle 25. března 2012

Astor Perfect Stay


Tak tomuto make-upu říkám povedený kousek! Jediná škoda, že jsem ho v drogeriích tak dlouho přehlížela. Ještě než se pustím do detailnějšího popisu, zdůrazním jeho hlavní přednosti:

1) Vydrží - opravdu dlouho a v opravdu pěkném stavu
2) Velmi dobré krytí
3) Žádná maska se nekoná
4) Přirozený odstín (ALE nic pro bledulky)
5) Nezanáší póry, nezalézá do vrásek, nezvýrazňuje `baby hairs` na obličeji (chmýří zní tak nějak divně=)
6) Dostupnost, cena

Teď se pokusím najít i nějaká negativa, ale výčet bude mnohem kratší:

1) Málo odstínů
2) Nejsvětlejší odstín zdaleka není dostatečně světlý

Žádná další negativa nejsou...

A teď, když už víte, že tento make-up je naprosto úžasný a přinejmenším je dobré ho v drogérii zaregistrovat, nabízím podrobnější povídání.

Znáte ten pocit, když poprvé zkoušíte nový make-up a po zhlédnutí výsledku zajásáte, že je skvělý. Po prvotní euforii následuje zátěžový test v podobě celodenního nošení a po něm následuje dlouhodobější proces zkoumání, jak make-up vychází s pletí, jestli nezanáší póry, jestli se po něm po nějaké době neosypete, jestli vypadá stejně dobře v různých situacích atd.

Pokud ho ani po 2 měsíčním používání nezavrhnete a pějete na něj samou chválu, znamená to, že na něm něco je. A to je případ make-upu Astor.


Make-up má velmi dobré krytí a stačí ho nanést velmi málo. Začínala jsem s jednou pumpičkou, ale postupem času jsem množství zredukovala na polovinu. K nanášení používám štětec Sigmax, který z každého make-upu vyždíme ten nejkrásnější finnish. 

Astor se v něčem podobá i Rimmelu Lasting Finnish, který je mým dalším oblíbencem, ale má lepší krytí, delší výdrž a v rámci možností působí přirozeněji.

Problém může nastat s odstínem, protože nejsvětlejší 100 může být pro bledulky dost tmavý. Samotný odstín je ale velmi povedený, má neutrální podtón a barva se během dne nemění. 

Absolutně nezvýrazňuje póry a nezalézá do vrásek, suchá místa na pleti také nejsou problém.

Je jemně parfemovaný a má velmi příjemnou pudrovou vůni. 



Make-up vždy zafixuji pudem Stay Matte od Rimmelu, který jsem si v poslední době také oblíbila. Je v odstínu 003 Peach Glow a nanáším ho Stippling štětcem od Elfu. Pokud máte problém s leskem pleti během dne, doporučuji poslední dvojici přibalit do kabelky a airbrushed finnish máte zaručen až do pozdních večerních hodin=)



Máte s tímto make-upem nějaké zkušenosti? 

25 komentářů:

  1. Teda to vypadá skvěle! Taky jsem si tohohle make-upu nikdy nijak víc nevšímala, tak to možná změním :) Bledulka nejsem, tak by mi to mohlo vyhovovat.. Díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Se vsim musim souhlasit! Pouzivam ho uz nejaky ten mesic a jsem naprosto spokojena :) Patri mezi ty nejlepsi drogerkovy make-upy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama=) taky bych ho s klidným svědomím zařadila mezi ty nejlepší...

      Vymazat
  3. Taky jsem ho měla a musím říct, že byl opravd dobrý i na mou suchou pleť! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, vyhovuje jak sušší, tak mastnější pleti.

      Vymazat
  4. Zrovna jsem ve fázi vybírání nového make-upu, takže se to tomhle určitě mrknu, i když už mám favorita od Bourjois :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A který od Bourjois? Já jejich make-upy mám ráda, ale nepatří mezi moje nejoblíbenější...

      Vymazat
    2. Přemýšlela jsem od nich o make-upu Healthy mix.

      Vymazat
  5. Určitě vyzkouším...nejen makeup ale i ten štětec! Jen škoda že není světlejší odstín.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štětec určitě zkus, na pudr je vynikající! A ten odstín chce vyzkoušet, není vysloveně tmavý, hezky se přizpůsobí, takže mu dej šanci=)

      Vymazat
  6. Škoda, že není pro bledule, no :/

    Btw. chmýří mi přijde jako moc hezké české slovo ;)) mnohem lepší než nějaké baby hairs ... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vyzkoušej aspoň tester, na pleti se hezky přizpůsobí...a příště teda chmýří=)

      Vymazat
  7. pěkná recenze....určitě si ho přibalím do košíku, až půjdu nakupovat make-up :)

    OdpovědětVymazat
  8. ja som raz mala nejaku vozrku od astoru a tiez ma milo prekvapil, ze prirodzene prilnul k pleti, problem som mala s odtienom a myslim, ze to by bol problem aj u tohto, co je vazne skoda..

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky příjemně překvapená...vyhovoval mi i Mattitude, ale u toho jsem měla problém s odstínem. Perfect Stay má ty odstíny úplně jiné...

      Vymazat
  9. Ahoj, opravdu pěkná a detailní recenze. Jinak s tímhle make-upem mám celkem dobré zkušenosti a sem tam ho používám.

    OdpovědětVymazat
  10. teraz si ma uplne nalakala,ja si brusim zuby na la roche lebovraj aj lieci co by sa mi siklo ale tiez je tam ten problem ze aj nejbledsi odtien je vlastne tmavy:/

    OdpovědětVymazat
  11. Souhlasím s tebou ve všem, až na zmínku, že není pro bledulky. Já mám hodně světlou pleť, jsem bledá, vždy používám nejsvětlejší odstíny dá se říct i v létě a Stay matte pudr, který taktéž používám, mám dokonce v odstínu 004 Sandstorm a myslím, že u Perfect stay make-upu odstín 100 je úplně v pohodě a vůbec mě neztmavuje a nedělá mi tmavší obličej. Tak bych tolik neodrazovala a doporučila, ať ho bledulky přinejmenším zkusí z testru v drogerce.Jinak do doby než jsem objevila Astor Perfect stay jsem používala Rimmel Lasting finish, který jsem si také maximálně vychvalovala.Souhlasím s tím, že Perfect stay působí přeci jen malinko přirozeněji a i lépe se roztírá, chválím taktéž výdrž.Mám z něho o něco lepší pocit než z Lasting finish make-upu.A myslím, že se snese jeho nošení i v teplých letních dnech.
    Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky odstín skvěle vyhovuje, ale myslím si, že pro ty nejsvětlejší odstíny pleti to nebude 100% match=) A s tím Rimmelem naprosto souhlasím...

      Vymazat
  12. Ahoj..chtěla bych se zeptat jestli není moc do růžova...mám mattitude od Astor a ten je hrozně růžový :/ děkuji_:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Perfect Stay má úplně jiné odstíny než Mattitude...taky jsem si tam nemohla najít padnoucí odstín. 100 u Perfect Stay je neutrální, není tam absolutně žádný růžový podtón, takže ho určitě zkus!

      Vymazat
  13. Zkusila jsem na zaklade tve recenze rimmel lasting finish a jsem z nej maximalne nadsena.Takze kdyz pises, ze tenhle je jeste lepsi,tak jen co mi dojde rimmel hned ho vyzkousim. Dekuju za tip.

    OdpovědětVymazat
  14. Práve mi z DMky poslali 50% zľavu na tento make-up, už som to chcela prehliadnuť a vykašľať sa na to, veď mám osvedčený Max Factor Lasting Performance, len keď tak čítam...vysypané čelo a stále upchaté póry, to by možno mohlo byť aj práve MF Make-upom...idem do toho, za skúšku dám len 5€ ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Je tento typ make upu vhodný aj pre mladé dievčatá okolo 20.-tky alebo skôr pre vyzretejšiu pleť?

    OdpovědětVymazat