pondělí 27. září 2010

Marianne Steals Part II - Clinique

Dalším obchodem, do kterého jsem zavítala během dnů Marianne byl Clinique. S touto značkou mám vesměs dobré zkušenosti. Používala jsem od nich makeup, který je famózní (Perfectly Real foundation = love love love=), rtěnky, pudra se vším jsem velmi spokojená. Jediné co mi rve srdce, jsou čeké ceny na tuto značku. V Americe jsou ceny dvojnásobně nižší a GWP (dárek k nákupu) dvakrát větší=((

Co mě tedy přimělo u nich nakoupit? Došel mi můj imperialis krém od lush, proto jsem se rozhodla zkusit něco nového. O Clinique 3 Steps slyším pořád dokolečka už od malička. Nikdy jsem tomu nevěnovala zvýšenou pozornost až nedávno jsem si řekla, že když je to jejich hlavním lákadlem takovou řádku let, něco v tom být musí.



Takže jsem využila 20% slevu a dárky k nákupu a rozhodla se vyzkoušet ten jejich zázračný 3 Step program. Na čištění jsem si vybrala jejich solid soap pro suchou pleť, jako tonikum exfoliační vodu 2 pro suchou a smíšenou pleť. Dále jsem si koupila cestovní balení se 3 výrobky za 290 Kč, protože ten žlutý hydratační lotion už byla dražší záležitost a chtěla jsem mít jistotu, že ho využiju.



Jako dárek jsem dostala 2 taštičky. V jedné byla toaletka vůně Clinique Happy, řasenka a hydratační krém na mastnou pleť. V té druhé na mě čekala větší nadílka v podobě peelingu, odličovače očí, krému, žlutého hydratačního lotionu a další řasenky.


3 krokyy už svědomitě používám, ale chci tomu dát dostatek času, abych vám mohla napsat, co si o nich opravdu myslím a jak zabírají.

1 komentář: